Gjest Godbum Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Har blitt kjent med en kjempeflott mann. Jeg liker han veldig godt. Mye tilfelles, han er smart og ambisiøs. Han er veldig kjekk og sjarmerende. Har bare et lite problem jeg merker kommer etter hvert som vi får bedre kontakt.. jeg underkaster meg. Jeg misliker dette veldig. Vil gjerne bare være meg selv. Men det er akkurat som om jeg gjør det underbevisst og ikke klarer å føle meg "likeverdig". Jeg er også seks år yngre, har nettopp fylt 21. Jeg tenker at han er mer erfaren og moden. Som om jeg vet på forhånd at han vil se på meg som liten og barnslig etter hvert, og at jeg da tester han ut på forhånd. Eksen min var en tøffel og jeg er så redd for å ende opp slik som han. Jeg kjenner igjen trekkene i meg selv nå og dette plager meg. Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan få vekk disse tøffeltendensene?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Har blitt kjent med en kjempeflott mann. Jeg liker han veldig godt. Mye tilfelles, han er smart og ambisiøs. Han er veldig kjekk og sjarmerende. Har bare et lite problem jeg merker kommer etter hvert som vi får bedre kontakt.. jeg underkaster meg. Jeg misliker dette veldig. Vil gjerne bare være meg selv. Men det er akkurat som om jeg gjør det underbevisst og ikke klarer å føle meg "likeverdig". Jeg er også seks år yngre, har nettopp fylt 21. Jeg tenker at han er mer erfaren og moden. Som om jeg vet på forhånd at han vil se på meg som liten og barnslig etter hvert, og at jeg da tester han ut på forhånd. Eksen min var en tøffel og jeg er så redd for å ende opp slik som han. Jeg kjenner igjen trekkene i meg selv nå og dette plager meg. Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan få vekk disse tøffeltendensene? This. Golddigging. De pleier å være underdannige. Kvinner pleier å være undedannige partneren sin. Anonym poster: afd78d8727409950372f36b2b366faa5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 This. Golddigging. De pleier å være underdannige. Kvinner pleier å være undedannige partneren sin. Anonym poster: afd78d8727409950372f36b2b366faa5 He he, right on. Anonym poster: a2e949d17396b4cacc298b9e866a784a
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Du må skille mellom en negativ form for selvutslettelse basert på dårlig selvtillitt og den normale submissivitet som svært mange kvinner utviser når de blir sammen med sterke menn. Det siste er helt naturlig. Det er en grunn til at pickup artister mener at det som tiltrekker kvinner mest er å være relativt dominant og "alfa". Det tiltrekker kvinner og det gjør at de nettopp "underkaster" seg til en viss grad. Det kan være at du på grunn av dårlig selvtillitt utsletter deg selv, men min gjetning er at det er dine naturlige instinkter som har våknet og at disse slåss mot tankene du har om hvordan du burde være i et forhold. Men som er slik, eller bare deler noen av trekkene trigger nettopp en "underdannig" respons i kvinner: http://singlegurl.blogg.no/1338320106_alpha_male.html Her kan du lese en mere analytisk forklaring på hva som foregår og du kan diskutere med haugevis av par som har en liknende dynamikk: http://marriedmansexlife.com/take-the-red-pill/ Du trenger overhodet ikke bekymre deg for at han skal synes du er barnslig og ikke respektere deg etc. Menn liker yngre kvinner. Du projiserer hvordan du hadde følt det om du var sammen med en mye yngre gutt. Menn fungerer normalt ikke sånn med mindre aldersforskjellen er helt ekstrem. Spørsmålet dud bør stille deg er om du tenner på å la ham lede og om ikke det er en stor del av deg som liker det i tillegg til den delen som misliker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå