AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Den siste tiden har jeg lagt merke til at flere av matvarene mine minsker, uten at jeg selv har brukt de. Favorittjuicen min er svært dyr, og det hender seg at jeg skal ta et glass, men det er tomt. Såpe og shampoo er også blitt tom flere ganger. En morgen skulle jeg spise den siste yogurten min, men da jeg åpnet kjøleskapet var det borte. Jeg hadde fått nok, og sendte melding til kameraten min. Spurte om han hadde tatt yogurten min, og ga en spesifikk beskrivelse av hvilken yogurt det var. Svaret jeg fikk tilbake var, nei. I dag skulle jeg ut med søpla, og fikk snurten på noe som lignet svært på yogurten min. Der lå det, spist opp. Flere som har opplevd dette? Hva burde jeg gjøre? Anonym poster: 3107fcb28f6c128704f431dfa23e45e4
Sueno Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Det du kan gjøre er å fylle litt lakserende væske i juicen din ... Hørt flere som har gjort det. Bre husk å bruke en dose som ikke blir farlig for vedkommende ... Så spør du din romkamerat når han sitter på do om han har drukket av juicen din ? 7
Adhara Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Få deg et eget lite kjøleskap på rommet ditt. Romkameraten din har tydeligvis ikke tenkt å tilstå, og da tviler jeg på at han/hun slutter å stjele også.
Bergensjenten Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Syns det er dumt hvis du må skaffe deg et eget kjøleskap for å ha på rommet, du har sikkert lite nok plass der fra før av. Du bør heller begynne å spise av romkameratens mat, så får han oppleve hvordan det føles 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Det du kan gjøre er å fylle litt lakserende væske i juicen din ... Hørt flere som har gjort det. Bre husk å bruke en dose som ikke blir farlig for vedkommende ... Så spør du din romkamerat når han sitter på do om han har drukket av juicen din ? Utrolig barsnlig. Hadde konfontrert vedkommende og bedt ham betale tilbake og selvsagt slutte stjelibgen. Anonym poster: 5894109a389ee860724808b55fd206f7 2
Kjempeliten Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Legg noe skikkelig fristende i kjøleskapet, og ha noe ekkelt oppi:) Fks lakserende middel som noen skrev over her ja. God ide! Ellers kan du ta mat tilbake fra han... eller ta det opp med han på en ordentlig måte!
Gjesten Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Kjøp noen sånne! http://www.coolstuff.no/Fridge-Locker 3
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2013 #9 Skrevet 2. mars 2013 Det du kan gjøre er å fylle litt lakserende væske i juicen din ... Hørt flere som har gjort det. Bre husk å bruke en dose som ikke blir farlig for vedkommende ... Så spør du din romkamerat når han sitter på do om han har drukket av juicen din ? Genialt. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 2. mars 2013 #10 Skrevet 2. mars 2013 Er du helt tett i pappen, gjest over meg? Selvsagt er det ikke genialt! Oppfører dere som voksne! Si til romkameraten din at du vet at han spiser av maten din. Si at det er hyggelig at han liker din mat, men neste gang kan han handle inn, slik at det blir mer rettferdig. Ingen vits i å bli uvenner over dette.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2013 #11 Skrevet 2. mars 2013 Er du helt tett i pappen, gjest over meg? Selvsagt er det ikke genialt! Oppfører dere som voksne! Si til romkameraten din at du vet at han spiser av maten din. Si at det er hyggelig at han liker din mat, men neste gang kan han handle inn, slik at det blir mer rettferdig. Ingen vits i å bli uvenner over dette. Skapningen løy og det betyr at han vil fortsette med det. Ergo noe må gjøres og noe lakserende er greit da ja. 4
lovedrug Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Herregud så voksne og fornuftige dere skal være her ,dyng på med noe sjikkelig ekkelt ! 4
Gjest Violetta Skrevet 2. mars 2013 #13 Skrevet 2. mars 2013 Eller noe veldig sterkt, som chili eller lignende. 3
Gjest Sanne__ Skrevet 2. mars 2013 #14 Skrevet 2. mars 2013 Jeg ville anskaffet meg et bittelite kjøleskap så slipper du å ergre deg og bruke krefter på å løse noe som erfaringsmessig sjelden løser seg. Kjølebag med elementer funker også men da betinger det at du har tilgjengelig fryse og bytte ut elementene daglig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #16 Skrevet 2. mars 2013 Kjøp noen sånne! http://www.coolstuff.no/Fridge-Locker Perfekt jo! Anonym poster: b7e9b6171e5125b48a11c62c08a2a13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå