Gå til innhold

Hvorfor vil hunden min slikke opp vannet i dusjen!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en valp på 10 måneder som elsker å slikke opp vannet i dusjen etter vi har dusjet... Hvorfor vil hun gjøre det?? Hun har alltid tilgang til vann i vannskåla si, så det er ikke det som er problemet altså.. ;-)

Anonym poster: 0bd3b31ff9e28f3fc8867c0ae237c4bf

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Kanskje såpen smaker godt? Min liker å slikke på badekaret.

Men han er litt gal.

AnonymBruker
Skrevet

fordi det er mer celleholdig siden det har vært innom kroppen din=

Anonym poster: b0168d2793ac2fd537f02fa858764630

Skrevet

Katten vår gjør det samme...stikker rett inn i dusjen når jeg har dusjet og står og slikker i seg restevannet! Ugh....

Skrevet

Hunden min gjør det samme, haha. Jeg sier nei til han da, for vil ikke tro at det er særlig sunt for ham å drikke vann med såperester.

• Liker 1
Gjest FiskenBlub
Skrevet

Både hunden og kattene bruker å slikke vannet i dusjen. Uansett om jeg er ferdig dusjet, om vannet bare renner eller om akvarie vann har blitt tømt dit

Skrevet

Er vel litt sånn som når katolikkene får nattverd skulle jeg tro. Er ikke stort annet å gjøre enn å holde han unna og sørge for at vannskålen hans er full :)

Skrevet

Forandring fryder.??

Min "spiser " vann i når han bader ute. Tror nok det er mer lek enn at de er så tørste

Skrevet

Min gjør det samme. Når jeg er på badet går han inn og setter seg i dusjen og venter på at jeg skal skru på vannet slik at han kan drikke :P

Skrevet

Min gjør også dette. Selv med friskt vann i skåla så vil han inn og drikke av dusjvannet. Det samme gjør den ene katten, bare i litt mindre utstrekning. Jeg har også alltid lurt på hvorfor.

Skrevet

Kanskje det er fordi vannet i dusjen ofte er rennende, og rennende vann alltid er bedre enn stillesittende (??) vann

Skrevet

Min også :) Det er det eneste dusjen er brukandes til mener den!

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er fordi vannet i dusjen ofte er rennende, og rennende vann alltid er bedre enn stillesittende (??) vann

Nei, hun er livredd dusjen når vannet renner.. Er litt av et styr å dusje henne, haha! Hun kan gjerne sitte å se på at jeg dusjer utenfor badet, men løper med en gang det er antydning til at hun skal dit for å bli dusja. Når jeg er ferdig derimot, vil hun gjerne være i dusjen å slikke opp vannet.. Selv om hun har friskt vann i skål..

-TS

AnonymBruker
Skrevet

skåla*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...