Gjest Cevita Skrevet 1. mars 2013 #1 Del Skrevet 1. mars 2013 Det har ikke jeg, men både samboeren min og leietakeren vår har fått. Driver de fortsatt og sender ut årsavgifter, slik at den sikker kommer i løpet av noen dager, eller har den blitt borte på veien tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. mars 2013 #2 Del Skrevet 1. mars 2013 Fikk min for et par uker siden jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 1. mars 2013 #3 Del Skrevet 1. mars 2013 hmmm... jeg mistenker nemlig at jeg kan ha laget avtalegiro i fjor, men siden den tid så har jeg bytta bank... (og jeg har ikke sett noe til avtalegiroen i min nye bank) kanskje det er derfor den ikke har kommet? Eller kanskje den har kommet til min gamle adresse... nå har jeg riktignok ettersending av post i noen måneder til, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 2. mars 2013 #4 Del Skrevet 2. mars 2013 http://www.toll.no/templates_TAD/GenerateKID.aspx?id=80&epslanguage=no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 2. mars 2013 #5 Del Skrevet 2. mars 2013 Jepp, den har jeg fått! Hipp hipp hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2013 #6 Del Skrevet 2. mars 2013 Jepp, og jeg har betalt den også. Godt å få det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #7 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har ikke fått, jeg kjøpte om omregistrerte bil 1 februar, men gamle eier had heller ikke fått. Anonym poster: e87370b5889570cdca9897e277300c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 2. mars 2013 #8 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har fått den på avtalegiro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå