Gå til innhold

Puppene krymper, men resten forblir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned ca 8 kg nå, og merker at puppene mine har blitt mye mindre. Før var jeg en god C-cup, men nå merker jeg at bh-ene jeg fylte godt ut er for store. :(

Ellers på kroppen virker det ikke som jeg har gått ned i vekt i det hele tatt, en del klær er blitt løsere ja, men det vises ikke på kroppen.. Lårene er fortsatt store, og jeg har enda den samme magen som jeg alltid har hatt. Men puppene krymper.

Er nå ca 4 kg unna å være innenfor normal bmi, men har tenkt å gå ned ca 7-8 kg til. Men er redd at det kun er puppene som forminskes, og resten forblir som det blir. Veier 72 kg og er 167 cm høy. Er forresten 18 år gammel, om det har noe å si.

Har til nå ikke trent, men skal begynne å trene neste uke. Eneste jeg var fornøyd med kroppen min før var puppene, men nå er de mindre, mens resten er likt. Er veldig frustrende at det er blitt sånn. Er det mulig at trening kan hjelpe?

Er det i det hele tatt vits i å fortsette? Det gidder jeg ikke om jeg fortsatt forblir feit, men har A-cup pupper..

Er det noen andre som har erfaringer med dette, om det jevner seg ut etterhvert?

Anonym poster: fc1c283f8db4dc7d8ef9f8508221dc72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du blir spilt et lite puss av hjernen din, mål deg fra nå av så ser du centimeterene du går ned andre steder på kroppen også.

Anonym poster: c267f3898ab76360961d8bbffc86ea7d

AnonymBruker
Skrevet

Desverre så er det slik at når du slanker deg mye, så forsvinner puppene også...

Har selv gått ned fra 78 kilo til 56 kilo. Og hadde store fine pupper før. De er gått fra en størelse F til en størelse liten C :(

Føler det ikke er noe igjen i de og vurderer sterkt silikon.

Er like høy som deg.

Anonym poster: e6d06c4af0c9fb9002b4b8db3ecf83bd

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det vil nok jevne seg ut etterhvert, det er iallefall min erfaring. Og særlig dersom du trener og får opp muskelmassen.

Anonym poster: 4ad64b652d8b8a821a5a9f515f8af5a9

AnonymBruker
Skrevet

Puppene vil nok krympe ja, men det kan være litt forskjellig, at du mister mye der i starten, mens du vil miste andre steder senere. Selv mistet jeg mye magefett i starten, og ingenting over pupper og hofter, plutselig ble det omvent:P Så det jevner seg sikkert ut:)

Pluss at det er vanskeligere å måle at kroppen minsker på klær enn bh'er, sistnevnte er ofte slik at de kun passer når de virkelig PASSER, mens klær ellers har litt mer slingringsmonn. Så ta å mål deg med målebånd og før en liten dagbok, så er det sikkert ikke så stor forskjell som det kanskje virker:) Og selv om puppene krumper, så vil de nok ikke se så små ut når kroppen din også krymper.

Anonym poster: 01f0ed0187cf6bfa00fcd5498db73459

Skrevet

Krympet her og gitt. Det var det første som ble redusert når jeg gikk ned i vekt.

Skrevet

Så lenge det er fett på kroppen, så kan det forsvinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...