Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal altså begynne å jobbe på et utested, og da fikk jeg beskjed om å kle meg "nice and smart".

Har dere noen tips til hva jeg kan ha på meg? Burde jeg kle meg som om jeg skal på fest liksom?

Takk på forhånd! :D

Anonym poster: 1c9631b45f41cd31b7d52200871fa0d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Har du vært der når de har åpent før? I så fall har du vel sett hva de har på seg?

Jeg ville tenkt en sort, pen bukse og en hvit skjorte av noe slag. Men det varierer jo fra sted til sted, så jeg ville stukket innom og sett hva andre ansatte har på seg :)

Skrevet

Jeg vil ikke si at "smart" er festantrekk, så jeg stemmer for sort bukse og en bluse.

• Liker 1
Skrevet

Kler du deg nice and smart på fest? Hovedideen er at det skal se ut som du er på jobb og at du ikke er en del av de festende. En sort pen bukse og en bluse eller skjorte er både pent og ordentlig på en gang, så det ville jeg gått for.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke festantrekk!!!

Anonym poster: b957da7397d534a54d9b3473413a5a2b

Skrevet

De fleste utestedene jeg har hatt vært på har de som jobber der enten hatt på seg tskjorte med uteplassens logo, eller en enkel tskjorte og topp. Husk at du skal bevege deg fort fram og tilbake, og det kan komme noe søl på klærne, så jeg ville ikke hatt på meg det dyreste jeg har. Jeg hadde gått for en svart bukse, en enkel, litt baggy tskjorte, og et smykke til for å pynte det litt opp.

Selvfølgelig, det kommer an på hva slags uteplass det er. Kanskje du kan gå innom det å se før du begynner å jobbe? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...