Gjest roseduft Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Hva er dine favoritt produktet til ansiktet? Jeg sliter med uren hud, og er på jakt etter en god serie/produkter, som kan hjelpe meg på vei mot drømmehuden! Hva er din daglige/ukentlige ansiktsrensrutine? Trenger en peeling, dagkrem.. Toner? Nattkrem? Øyenkrem? Serum? Hva er egentlig serum? Alle tips og råd tas imot med åpne armer På forhånd takk
Edda123 Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Morgen og kveld: Rens: Matis Delicate Cleansing Cream og Lime Blossom Lotion Serum: Md Formulations Continuous Renewal Serum Dagkrem: Priori Advanced AHA Daily Defense SPF 30 Nattkrem: Matis Delicate Moisturising Cream eller Md Formulations Critical care Øyekrem: Md Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream 2 ganger i uken: Peeling: Md Formulations Face & Body Scrub Rensende maske: Md Formulations Clearing Complex Masque Fuktmaske: Matis Reponse Jeunesse Youth Hydrating Mask Endret 2. mars 2013 av Edda123 1
terri Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Jeg synest MD formulations sine produkt funket bra når jeg sleit som værst med fet hud og akne.. Nå har jeg ikke kviser lenger, men måtte på tablettkur hos hudlege for å få bukt med problemet, nå bruker jeg utelukkende produkter fra decleor. Matis er ok, men funker ikke helt for meg.. Peelingen til md har jeg brukt i 3 år, den er kjempegod! :-)
Gjest Euforia Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Jeg elsker Yesto cucumbers-fuktighetskremen (superbillig!) og Decleor Cleansing Water. :-)
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 MD formulations! Anonym poster: 419c6b5fac1b12a571a1d559c76b19a5
super-s Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Er alt for dårlig til å ta vare på huden min, men jeg elsker kanebo sensai sin silk purifying peeling powder. Huden min blir silkemyk av den! Ser de har flere produkter i samme serie og vil tro at de er like bra! Elsker alt det jeg har prøvd fra sensai.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Hvis du sliter med uren hud er Md Formulations tingen for deg, og virkelig verdt å teste ut. Hvis du att på til har sensitiv hud ville jeg prøvd Matis Purete serien. Min rutine ser per nå slik ut: Decleor Aroma White C Cleansing Foam/Decleor Cleansing Water Matis Lime Blossom Lotion Matis Purete serum Ole Henriksen Sheer Transformation Creme/Matis Purete Gel Cream Ole Henriksen Invigorating Night Gel Matis Timebalm Øyekrem 1 ganger pr uke Md skrubb Md Clearing Complex Mask Decleor Hydra Floral Fuktmaske/Matis Youth Hydrator Mask Frem til nå har jeg også brukt Md Continous Renewal Serum, men har byttet det ut med Matis sitt renseserum ettersom vi går mot vår/sommer og det helst ikke skal brukes i solen. Men foretrekker MD sitt. Ser best resultater med det. Anonym poster: 3ea5feec6e040a4162a61876ae2429cc
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #8 Skrevet 3. mars 2013 Hvis du sliter med uren hud er Md Formulations tingen for deg, og virkelig verdt å teste ut. Hvis du att på til har sensitiv hud ville jeg prøvd Matis Purete serien. Jeg er ikke ts, men har slik hud. Hverken md eller matis fungerer for meg. Anonym poster: 94318ca14a23c36b7c842cb7105a0b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå