Gå til innhold

Maggi juicy chicken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette "greit" å spise? Den tilberedes jo helt uten fett, er jo bare en krydderblansing som skal sammen med kylling i stekepose, men er det noe usunt med det?Foruten at den inneholder salt og sånn?

Så lurer jeg på noe om trening:

Sykler på trimsykkel 1 el 1 1/2 mil ca hver dag, iallfall 5 dager i uken, kombinerer det med 2x15 armhevinger (forenklet) 2x15 situps, og noen andre øvelser plukket fra 30 day shred med J.M. Høres det greit ut? Lurer på noen enkle øvelser for ryggen man kan gjøre hjemme. Har 2 kg manualer ellers ikke noe særlig verktøy.

Takk for svar :-)

Anonym poster: a42a3851596b76c6dc056833606bc004

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på posen i butikken her om dagen - det sto "vegetabilsk fett" (eller olje?) på ingredienslista, så jeg sto over, siden dét pleier å bety palmeolje. Sjekka Grønn Hverdags palmeoljeguide nå, og jeg tok heldigvis feil, det er ikke palmeolje i Maggi Juicy, bortsett fra i den for laks. Den har 25-35%. Men - siden det er så mye fett i laksekrydderblandingen er det antagelig liknende mengder i de andre. Noe må de jo gjøre for å få det til å bli så saftig... Men det er jo ikke snakk om så store mengder, da, det er jo bare en liten pose krydder. Du får sjekke næringsinnholdet og avgjøre om det er bra nok for ditt kosthold eller ikke :) Men sånne stekeposer får man kjøpt separat også, så du kan jo eventuelt lage din egen krydderblanding og prøve det i stedet?

Jeg er ikke noen treningsguru, så den biten får noen andre svare på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...