Gå til innhold

Hva syns dere jenter som skate/snowboard/ski stilen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke den stilen i det hele tatt, så samt man faktisk er i bakken. Har vel noe med at jeg liker best klær som passer (om jeg kan si det sånn) og foretrekker en litt mer "ordentlig" klesstil.

Akkurat hvorfor det er sånn er vanskelig å svare på. Hvorfor liker du sjokolade bedre enn jordbær? Det bare er sånn :)

Åh, jeg elsker det! En av de diggeste stilene jeg ser på gutter!

Det er kanskje ikke så kult på gutter i 40-årsalderen (selv om herrene i Tungtvann kler det), men perfekt for de/dere i 20-30 -årene ;)

Syns ikke det er ukult på jenter heller, selv om jeg kanskje er litt mer hippie/junk i klesstilen selv.

Det er en av de stilene jeg liker aller minst på gutter. Synes det ser litt rart ut når jeg ikke ser noen forskjell på hvordan man kledde seg som 13-åring og hvordan man kler seg som 26-åring. Det som er litt merkelig er at de jeg kjenner som kler seg sånn går slik kledd HELE tida, uansett situasjon :S

Men jaja, hver sin smak. Ut i fra tråden her er meningene tydeligvis delte, det er jo bra :)

Jeg elsker det :rodmer: Min ultimate favorittstil på gutter! Har alltid hatt en tendens til å falle for disse guttene, spesielt snowboardgutter.

Og nei, jeg er ikke tenåring..

...langt hår er tommel opp! :tommel:

Enig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...