SansaStark Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg bare lurer hva dere vil si er forskjellen på: knullekompis friends with benefits elsker kjæreste "venn" osv Jeg får snart av mannen jeg har holdt på med i to måneder. Vi har sex, ser film, overnatter hos hverandre, lager mat sammen. Men vi møtes bare 1-2 ganger i uken. Vi møter ikke venner/familie av hverandre og det er bare midlertidig til høsten (da han har sagt ja til en jobb i USA). Jeg er ikke forelsket i ham, men veldig tiltrukket og ganske glad i. Vi var ikke venner i utgangspunktet. Jeg føler vi oppfører oss som kjærester, men uten at ve treffes ofte og uten framtidsplaner. Vi har heller ingen grenser når det kommer til utroskap. Ville vel heller kalt oss knullekompiser. Men når jeg leser om det så handler det jo bare om sex, som det ikke gjør her. Hva ville dere si at vi er? Jeg vet det ikke spiller noen rolle, men er nysgjerrig
Wildy Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Venner med fordeler kanskje? Siden dere ikke bare møtes for å¨ha sex?
SansaStark Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2013 Venner med fordeler kanskje? Siden dere ikke bare møtes for å¨ha sex? Men vi er jo ikke venner i utgangspunktet.
super-s Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Det må du nesten spørren ham om. Men hadde dere vært kjærester hadde du jo visst det, og du sier selv at du ikke har følelser for ham, så det høres ut som at dere er friends with benefits.. Men spør du ham om det får du jo det riktige svaret. 1
Catnip Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har samme greia gående med en fyr akkurat nå (vi har sex, ser film, lager mat, og jeg sover der av og til), og han kaller oss "knullekompiser". Jeg synes det er i overkant uclassy å si, så jeg bare sier at vi "holder på", og min omgangskrets forstår hva det betyr. Vi trives i hverandres selskap og har det fint sammen, men er ikke forelsket i hverandre og er ikke eksklusive. Min definisjon på "kjærester" er når du introduserer ham til venner og familie, dere er eksklusive bare dere to og at man ser for seg at dette en en mann man vil fortsette å være sammen med i lang tid fremover, kanskje for alltid. Da er det på tide å ta praten for å se om dere er på nett, mener jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Forstår ikke at folk klarer å ikke være ekslusive! Man holder på med en, knuller osv, når dere ikke er sammen kan dere knulle andre...Alt er bare ei smørje, ingen grenser...Jeg blir KVALM og ikke minst OPPGITT over tida vi lever i! Ikke rart at forhold går i oppløsning når noen er tilgjengelig sånne hele tida!!! IKKE RART MAN IKKE FINNER KJÆRESTE NÅR MAN GJØR KJÆRESTETING MED EN, MEN AT "VI ER JO IKKE KJÆRESTER, INGEN FØLELSER DER!" FOR ALL DEL... IKKE RART FOLK IDAG ER FØKKA I HODET NÅR DET KOMMER TIL FORHOLD OG FØLELSER!!! FOLK KLARER IKKE Å VÆRE ALENE ETTER ET BRUDD EN GANG, KLARER IKKE Å SAVNE... HVORDAN SKAL EN KJÆRESTE VÆRE DA? HVORDAN SKAL ET EKTE FORHOLD VÆRE NÅR MAN GJØR KJÆRESTETING MED EN PLUSS KNULLER ANDRE, MENS MAN VENTER PÅ Å FINNE MR.RIGH??? JIISES...
smilo Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Anonym # 7 Slutt å rop på den måten og la folk gjøre akkurat som det passer dem. Det går jo uansett ikke ut over deg. 2
Gjest avocadoen Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Forstår ikke at folk klarer å ikke være ekslusive! Man holder på med en, knuller osv, når dere ikke er sammen kan dere knulle andre...Alt er bare ei smørje, ingen grenser...Jeg blir KVALM og ikke minst OPPGITT over tida vi lever i! Ikke rart at forhold går i oppløsning når noen er tilgjengelig sånne hele tida!!! IKKE RART MAN IKKE FINNER KJÆRESTE NÅR MAN GJØR KJÆRESTETING MED EN, MEN AT "VI ER JO IKKE KJÆRESTER, INGEN FØLELSER DER!" FOR ALL DEL... IKKE RART FOLK IDAG ER FØKKA I HODET NÅR DET KOMMER TIL FORHOLD OG FØLELSER!!! FOLK KLARER IKKE Å VÆRE ALENE ETTER ET BRUDD EN GANG, KLARER IKKE Å SAVNE... HVORDAN SKAL EN KJÆRESTE VÆRE DA? HVORDAN SKAL ET EKTE FORHOLD VÆRE NÅR MAN GJØR KJÆRESTETING MED EN PLUSS KNULLER ANDRE, MENS MAN VENTER PÅ Å FINNE MR.RIGH??? JIISES... Om du sitter her inne på KG bare for å steame på ting du ikke liker, kan du like så godt bare dra deg ut herifra. Jeg driver ikke å har fuckbuddies fordi jeg rett og slett ikke takler det, da jeg får følelser for dem jeg har sex med, men det betyr da aldeles ikke at jeg skal steame på de som har det! Folk kan da få gjøre hva de vil.. Chill..
Gjest gjest Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 Anonym # 7 Slutt å rop på den måten og la folk gjøre akkurat som det passer dem. Det går jo uansett ikke ut over deg. Det går ut over folk som er i forhold, at noen er tilgjengelige til enhver tid. Hvis et par har problemer i forholdet, er det ikke uvanlig at man søker trøst andre steder ( les : utroskap ), istedenfor å ta tak i problemet. Ts nevner et forhold som har blitt mer vanlig , og det gjør noe med moralen til folk. Folk tenker kun på seg og sitt. Det er trist!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 Om du sitter her inne på KG bare for å steame på ting du ikke liker, kan du like så godt bare dra deg ut herifra. Jeg driver ikke å har fuckbuddies fordi jeg rett og slett ikke takler det, da jeg får følelser for dem jeg har sex med, men det betyr da aldeles ikke at jeg skal steame på de som har det! Folk kan da få gjøre hva de vil.. Chill.. Det må være lov til å stille kritiske spørsmål til folk som holder på sånn!
smilo Skrevet 1. mars 2013 #12 Skrevet 1. mars 2013 Det går ut over folk som er i forhold, at noen er tilgjengelige til enhver tid. Hvis et par har problemer i forholdet, er det ikke uvanlig at man søker trøst andre steder ( les : utroskap ), istedenfor å ta tak i problemet. Ts nevner et forhold som har blitt mer vanlig , og det gjør noe med moralen til folk. Folk tenker kun på seg og sitt. Det er trist! Menn var utro i den tiden damer måtte være jomfru før ekteskapet og ikke likte sex også.. Det problemet har ingenting med hva man kaller seg (les FF, FWB, e.l.) 1
Wildy Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Forstår ikke at folk klarer å ikke være ekslusive! Man holder på med en, knuller osv, når dere ikke er sammen kan dere knulle andre...Alt er bare ei smørje, ingen grenser...Jeg blir KVALM og ikke minst OPPGITT over tida vi lever i! Ikke rart at forhold går i oppløsning når noen er tilgjengelig sånne hele tida!!! IKKE RART MAN IKKE FINNER KJÆRESTE NÅR MAN GJØR KJÆRESTETING MED EN, MEN AT "VI ER JO IKKE KJÆRESTER, INGEN FØLELSER DER!" FOR ALL DEL... IKKE RART FOLK IDAG ER FØKKA I HODET NÅR DET KOMMER TIL FORHOLD OG FØLELSER!!! FOLK KLARER IKKE Å VÆRE ALENE ETTER ET BRUDD EN GANG, KLARER IKKE Å SAVNE... HVORDAN SKAL EN KJÆRESTE VÆRE DA? HVORDAN SKAL ET EKTE FORHOLD VÆRE NÅR MAN GJØR KJÆRESTETING MED EN PLUSS KNULLER ANDRE, MENS MAN VENTER PÅ Å FINNE MR.RIGH??? JIISES... Ro nå ned et par hakk ( og ikke rop så fælt, gjør så vondt i ørene mine....) Hvem er det som blir " skadet" i tilfellet skissert over her? Absolutt ingen! To stykker har hyggelig timer/stunder sammen, hva er galt med det? Så lenge begge er fornøyd og trives med det ; hvorfor ikke? Er da ikke slik at det er forsmådd kone med gråtende småbarn i kulissene her, eller hva? Folk velger forskjellig i livet, og selv om en måte å leve livet på er riktig for deg betyr ikke det at det samme er riktig for alle andre. Utroskap er ikke greit; men det er da ikke det det er snakk om her?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Menn var utro i den tiden damer måtte være jomfru før ekteskapet og ikke likte sex også.. Det problemet har ingenting med hva man kaller seg (les FF, FWB, e.l.) Det at ts spør hva hun er, forteller jo at hun har mer følelser enn hun vil innrømme...
SansaStark Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2013 Hehe. Han er ikke utro, eller jeg for den del. Dette skal jo ikke var så lenge, bare til høsten. Til anonymBruker over: jeg vil ikke og ser ikke for meg et liv med ham. Jeg liker ham skikkelig godt, men er ikke sjalu og har virkelig ikke lyst til å ha fast følge. Jeg spør fordi dette er mitt første forhold av dette slaget. Jeg trives godt med det og er nysgjerrig på andres tanker rundt det Er forresten enig med Catnip. Føler nok at å si at "vi holder på" passer godt. Men ikke helt, siden noen med det mener tidlig datefase
smilo Skrevet 1. mars 2013 #16 Skrevet 1. mars 2013 Det at ts spør hva hun er, forteller jo at hun har mer følelser enn hun vil innrømme... Det var din tolkning... Men nå skal ikke jeg spore av tråden lenger.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #17 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har hatt et sånt forhold. Vi var virkelig på bølgelengde. Tilbrakte tid til alt utenom sex. Vi ble gode venner og stolte på hverandre. Samtidig så ble det helt tydelig at ingenting kunne gå over i et kjæresteforhold. Vi ble faktisk bare gode venner og ingenting annet. Nå ble vi aldri forelsket i hverandra og vi backet ut når noen hadde noe på gang. Får du følelser så må du stille deg det spørsmålet om hvor langt du er villig til å la deg gå. Hvor er din grense? Anonym poster: 05df2423464f84eb95ba97dab9af7c89
Ferny Skrevet 1. mars 2013 #18 Skrevet 1. mars 2013 Men vi er jo ikke venner i utgangspunktet. Men dere er jo blitt venner. Man kan jo få nye venner liksom. Og dere er blitt venner med litt fordeler. Hvis dere ikke er eksklusive engang, så ville jeg ikke kalt dere for kjærester. Og "elsker" ville jeg bare brukt om en person jeg var skikkelig forelsket i/begjærte, men ikke kunne få helt skikkelig av ulike grunner. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2013 #19 Skrevet 1. mars 2013 Om du ikke er forelsket i han( som du påstår) så erdet vel ganske opplagt at dere ikke er kjærester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå