Gå til innhold

Jeg blir gal av ham!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en FF, eller jeg vet faktisk ikke hva vi er lengre..

Hver gang vi har vært sammen har vært kjempe koselig, med både kosing og kyssing hele tiden.

Problemet mitt er det at jeg har fått høre fra en kompis av ham at han var redd for at jeg var interessert i noe mer enn sex, noe jeg flere ganger har sagt at jeg ikke er. Eneste interessen jeg har vist er å sende melding og spørre om han ville komme opp for sex..

Egentlig er det perfekt fordi ingen av oss har følelser for hverandre, men jeg har en veldig dårlig følelse på at dette ikke er tilfelle for ham.

1. Han blir fornærma om jeg ikke kysser ham, hele tiden.

2. Han kysser meg edru ute på åpen gate foran andre.

3. Han stirrer og da mener jeg STIRRER hver gang vi er i nærheten av hverandre. Om jeg snakker med andre gutter f.eks, er det umulig å få øynene hans vekk. Han bare stirrer og stirrer noe som gjør meg veldig nervøs og redd for at han har følelser.

4. Sier ting som at han digger personligheten min og liker å være rundt meg.

Samtidig kan han fint kysse på/flørte med andre rett foran meg.

De fleste tegn sier at han ikke er interessert, men så er det den forferdelig irriterende magefølelsen som ligger å sier at han er det. Jeg blir gal!

Kan noen værsåsnill og bare fortelle meg hva dere tenker og hvorfor en gutt vil holde på sånn her?

Anonym poster: 33eecb09cd6188945af53a34fa30d3f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal bare se raskt gjennom sex & the city dvd-ene mine for å finne råd :) BRB :)

Anonym poster: 19816841fb1ad9b1f7978a89cfe853a9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal bare se raskt gjennom sex & the city dvd-ene mine for å finne råd :) BRB :)

Anonym poster: 19816841fb1ad9b1f7978a89cfe853a9

hahahahaah!

Anonym poster: 777f8c311df63e355c1a0c34eb40fe97

Gjest .-L-.
Skrevet

At han driver og følger med sier jo at han bryr seg på en eller annen måte. Om det er følelser er vanskelig å si, men han vil gjerne ha deg for seg selv da.

Skrevet
:fnise: You are living the dream. Mange ønsker å leve spennende som i filmer å serier, med klisjeer og hele pakke! DU HAR KLART DET
Gjest Lincoln
Skrevet

Hvis du ikke liker ham, så slutt å treff ham da. Verre er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Min FF er på akkurat samme måte. Har vært på flere fester og vennesammenkomster hos ham. Vi oppfører oss som kjærester hele tiden, han kysser meg, holder rundt meg, jeg sitter i armkroken og vi holder hender, uavhengig av om det er andre der og hvem de er, men han mener et forhold er for komplisert. Vi har hatt noen lange samtaler på dette temaet, og nei, det kommer ikke til å bli noe forhold pr. dags dato. Jeg vet ikke om han vil det lenger frem i tid, men det er høyst tvilsomt.

Så, om jeg skal gå utifra det lille jeg har av informasjon her, vil jeg tippe han ikke er interessert nok. Han liker deg som en venn, og han liker sexen, men noe mangler for å ta det videre.

Snakk med ham. Kommunikasjon er ekstremt viktig i den type relasjoner, så slipper du å vrenge hodet fullstendig.

Anonym poster: cdb73a5ba32cd4f638d49cdf17590f80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...