AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg skulle bestille fra HM, der stod det at leveringstid på varen var 5-7 dager etter bestilling av varen. Og så står det når man har bestilt at den blir levert 1-5/4, altså april. Noe som er en mnd til. Det må da være feil, det må være 1-5.3 de mener? Noen som har erfaring? De kan vel ikke bruke 1 mnd på å levere en vare.. Anonym poster: 07d17bab0a3ba04dcf2a6b0c9859f939
Armitage Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Om de har varen på lager så skal det ta noen dager. Den varen du har bestilt må sikkert ettersendes. "Hvorfor er det ulike sendedatoer på varene i shoppingbagen min? "Det er ulike sendedatoer fordi varer som ikke er på lager ennå, vil bli levert senere. Du kan logge på My H&M (Bestillinger under behandling) når som helst for å gjøre endringer i bestillingen din eller for å endre leveringsalternativene." Kilde- Endret 1. mars 2013 av Armitage
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Samme skjedde meg. Da jeg bestilte sto det 5-7 dager, men etter at jeg hadde betalt sto det en dato nesten tre måneder frem i tid. Anonym poster: 64756aef0cbcf1fc93aa64c45a60a2c1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Noe lignende skjedde med meg. Bestilte for snart en mnd siden og så ikke før jeg hadde betalt at tingene ville ankomme rundt 15.april. Kontaktet de og avbestilte hele driten. De bør ordne opp i den greia der, det må komme tydelig frem når de ikke har varene inne på lager så de sendes fort. Tenker mange opplever det samme. Anonym poster: fe78d8a7835e60e12ae887ed7ac4286e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Om de har varen på lager så skal det ta noen dager. Den varen du har bestilt må sikkert ettersendes. "Hvorfor er det ulike sendedatoer på varene i shoppingbagen min? "Det er ulike sendedatoer fordi varer som ikke er på lager ennå, vil bli levert senere. Du kan logge på My H&M (Bestillinger under behandling) når som helst for å gjøre endringer i bestillingen din eller for å endre leveringsalternativene." Kilde- Ok, hvordan vet man at de har den på lager? Eller ikke? Det var mulig å velge mellom 2 forskjellige farger. Den ene fargen hadde de kun i XL, som man kunne velge, den andre i alle strl bortsett fra den minste størrelsen. Men jeg vet jo ikke hvordan de tenker, men regnet med at siden det gikk an å velge størrelsen min, så har de den på lager? Jeg bestilte en jakke, trenger den egentlig nååå... TS Anonym poster: 07d17bab0a3ba04dcf2a6b0c9859f939
Armitage Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Ok, hvordan vet man at de har den på lager? Eller ikke? Det var mulig å velge mellom 2 forskjellige farger. Den ene fargen hadde de kun i XL, som man kunne velge, den andre i alle strl bortsett fra den minste størrelsen. Men jeg vet jo ikke hvordan de tenker, men regnet med at siden det gikk an å velge størrelsen min, så har de den på lager? Jeg bestilte en jakke, trenger den egentlig nååå... TS Anonym poster: 07d17bab0a3ba04dcf2a6b0c9859f939 Det står på siden jeg linket til at fullstendig leveringsinformasjon vises i kassen. Altså i kassen før du betaler. Om du fikk oppgitt noe annet i kassen før du betalte, så kan du gå inn og endre bestillingen din inne på kontoen din. Der kan du avbestille hele ordren eller deler av ordren om du vil.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Det står på siden jeg linket til at fullstendig leveringsinformasjon vises i kassen. Altså i kassen før du betaler. Om du fikk oppgitt noe annet i kassen før du betalte, så kan du gå inn og endre bestillingen din inne på kontoen din. Der kan du avbestille hele ordren eller deler av ordren om du vil. Det står at bestillingen blir behandlet, jeg kan ikke endre på den, men kanskje jeg kan det om noen dager? Anonym poster: 07d17bab0a3ba04dcf2a6b0c9859f939
Armitage Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Det står at bestillingen blir behandlet, jeg kan ikke endre på den, men kanskje jeg kan det om noen dager? Anonym poster: 07d17bab0a3ba04dcf2a6b0c9859f939 Mulig. Hvis du ikke får det til på nett. Så kan du ringe dem og be dem om å endre den for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå