Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at kjæresten er utro, og når du til slutt tar han i det så oppfører han seg bare enda verre, og marerittet vil ingen ende ta... Sier: "Det var hun som ville det", "Du overreagerer", "Jeg visste ikke hva jeg ville" (3 dager etter at han har erklært at han bare vil ha deg), "Jeg har et problem med å si nei til slike tilbud, det er egentlig synd på meg!", "Jeg er ikke vant til å være i forhold", og den ene bortforklaringen dummere enn den andre.

Hvordan hadde dere reagert? Er det unormalt å hyle og kjefte?

Anonym poster: 2337a320a0b485f4bb068cbdb7afbf1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått ut av forholdet. Enkelt og greit.

• Liker 3
Skrevet

Sikkert ikke helt uvanlig, men utrolig tullete å prøve å løpe fra ansvaret.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke helt uvanlig, men utrolig tullete å prøve å løpe fra ansvaret.

Hva mener du? Hyle og kjefte som reaksjon hos den bedratte, altså.

.....og mannen som prøver å si at hun reagerer "feil", "skremmende", "sykt".

Anonym poster: 400ef765a9bdfbbae5098c13f9708bad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått ut av forholdet. Enkelt og greit.

Ja, og så hadde du ikke vært hinsides sint og såret for at han kunne gjøre det mot deg?

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Hyle og kjefte som reaksjon hos den bedratte, altså.

.....og mannen som prøver å si at hun reagerer "feil", "skremmende", "sykt".

Mulig jeg misforsto, men jeg oppfattet det slik at det var han som var utro som hylte og skrek og kom med bortforklaringer. Det er nok ikke helt uvanlig nei. Folk kan gjøre mye rart når de blir tatt i utroskap.

Skrevet

Ja, og så hadde du ikke vært hinsides sint og såret for at han kunne gjøre det mot deg?

Så klart hadde jeg blitt sint og såret over noe slik?!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er i hvert fall veldig vanlig å prøve å skyve skylden over på den andre når man har vært utro:

Jeg var utro fordi jeg ikke fikk nok sex av kjæresten, fordi det ikke vær nærhet og kjærlighet nok, fordi vi bare er venner og ikke kjærester lenger....

MEN: Utroskap er ene og alene den utro sin skyld! Det er ikke noe godt trekk å prøve å skyve skylda over på den andre eller gi den andre felles-skyld.

De som er utro må skamme seg, de er svake mennesker.

Skrevet (endret)

Det er i hvert fall veldig vanlig å prøve å skyve skylden over på den andre når man har vært utro:

Jeg var utro fordi jeg ikke fikk nok sex av kjæresten, fordi det ikke vær nærhet og kjærlighet nok, fordi vi bare er venner og ikke kjærester lenger....

MEN: Utroskap er ene og alene den utro sin skyld! Det er ikke noe godt trekk å prøve å skyve skylda over på den andre eller gi den andre felles-skyld.

Mener du da å si at du generelt ser på deg selv som et "svakt" menneske?

Endret av Havbris
Skrevet

Det er to personer i et forhold, og begge har ansvar for å gå det til å fungere. Om den ene parten er utro er det veldig naivt å tro at den andre ikke har noe skyld også...

Skrevet

Sett at kjæresten er utro, og når du til slutt tar han i det så oppfører han seg bare enda verre, og marerittet vil ingen ende ta... Sier: "Det var hun som ville det", "Du overreagerer", "Jeg visste ikke hva jeg ville" (3 dager etter at han har erklært at han bare vil ha deg), "Jeg har et problem med å si nei til slike tilbud, det er egentlig synd på meg!", "Jeg er ikke vant til å være i forhold", og den ene bortforklaringen dummere enn den andre.

Hvordan hadde dere reagert? Er det unormalt å hyle og kjefte?

Anonym poster: 2337a320a0b485f4bb068cbdb7afbf1a

Jeg vil ikke være i sammen med en idiot som dette åpenbart må være.

Og det er sikkert mange som hyler og kjefter; ettersom angrep ofte er det beste forsvar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å skjønne hvem som har vært utro her, men hvis det er kjæresten din som har vært utro og som roper og hyler og skyver skylda vekk fra seg selv, da hadde jeg i hvert fall tatt en pause fra forholdet for å tenke om dette er noe jeg kan leve i resten av livet. Høres veldig umodent ut å f.eks. si "Det var hun som ville det". Så det er det sånn at hver gang en jente vil ha han til sengs, må han bare gi etter? Den mannen ville jeg ikke satset på videre i alle fall.

Anonym poster: a75c260e490df4c7eba21a3bfcea126a

• Liker 1
Gjest *Maja*
Skrevet

Jeg hadde blitt kald, skrudd av alle følelser for fyren og gjort det slutt på sekundet og aldri sett meg tilbake.

Skrevet

han innrømmer at han ikke kan si nei? da er det vel ikke så mye å lure på da?

• Liker 1
Skrevet

Så svart/hvit er ikke verden.

En forutsetning for å kunne vurdere å tilgi utroskap er at den utro personen tar ansvar for sine handlinger, legger seg helt flat og virkelig beviser at han eller hun vil jobbe for forholdet. Altså ville jeg pakket sakene mine hvis jeg hadde fått servert en slik forklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...