AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Sambo og jeg har vært sammen i to år. Vi har hatt en tidligere episode med utroskap der han drakk seg så drita at han klinte med en annet jente. Vi kom oss greit over det, og vi sluttet så og si og drikke på de ville festene. Nå er det mer for kos i godt selskap hvor det er god kontroll på inntaket. Greia er det at han dro i forsvaret i januar, og jeg sliter litt med det at han er rundt militærjenter osv. Det ble dog verre når han nylig ble stasjonert på en ny plass, hvor han må dele tom med 4 gutter og 2 jenter. Jeg dør innvendig omtrent. Nå skal de inn til storbyen i helgen og hele gjengen på troppen har leid hotell, og de skal ut på byen. Kjenner det stikker inn i granskauen og jeg er redd for at han skal dumme seg loddrett ut på fylla. Han sier han bare skal ha et par øl for kos, (siden vi har blitt enige om å ikke drikke oss berusede uten hverandre) men jeg vet jo hvor fort det er å bli revet med at single kamerater som drar inn til storbyen for å sjekke opp damer. Måtte bare lufte tankene mine litt, jeg er jo bekymret, men samtidig stoler jeg på han, bare ikke jentene. Det skal sies at vi har hatt det meget fantastisk i etterkant av den tidligere utroepisoden, og han ringer meg hver eneste dag, og vi skyper og sender skitne bilder til hverandre. Ja, det har til og med vært skypesex på cam og hele pakken. Han sier han er vill etter meg, og han har endret adferdeen sin veldig etter den kjipe episoden. Jeg har virkelig fått følelsen av at han gjør så godt han kan for å vise at det er meg han vil ha, for jeg gav han et ulitmatum, og det var vinn eller forsvinn. Men nå er han langt borte, sammen med kåte single kamerater og skal på byen hvor det er ville studenter som gjerne kunne tenke seg en natt med en med dogtag og sexy utsende. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Sambo og jeg har vært sammen i to år. Vi har hatt en tidligere episode med utroskap der han drakk seg så drita at han klinte med en annet jente. Vi kom oss greit over det, og vi sluttet så og si og drikke på de ville festene. Nå er det mer for kos i godt selskap hvor det er god kontroll på inntaket. Greia er det at han dro i forsvaret i januar, og jeg sliter litt med det at han er rundt militærjenter osv. Det ble dog verre når han nylig ble stasjonert på en ny plass, hvor han må dele tom med 4 gutter og 2 jenter. Jeg dør innvendig omtrent. Nå skal de inn til storbyen i helgen og hele gjengen på troppen har leid hotell, og de skal ut på byen. Kjenner det stikker inn i granskauen og jeg er redd for at han skal dumme seg loddrett ut på fylla. Han sier han bare skal ha et par øl for kos, (siden vi har blitt enige om å ikke drikke oss berusede uten hverandre) men jeg vet jo hvor fort det er å bli revet med at single kamerater som drar inn til storbyen for å sjekke opp damer. Måtte bare lufte tankene mine litt, jeg er jo bekymret, men samtidig stoler jeg på han, bare ikke jentene. Det skal sies at vi har hatt det meget fantastisk i etterkant av den tidligere utroepisoden, og han ringer meg hver eneste dag, og vi skyper og sender skitne bilder til hverandre. Ja, det har til og med vært skypesex på cam og hele pakken. Han sier han er vill etter meg, og han har endret adferdeen sin veldig etter den kjipe episoden. Jeg har virkelig fått følelsen av at han gjør så godt han kan for å vise at det er meg han vil ha, for jeg gav han et ulitmatum, og det var vinn eller forsvinn. Men nå er han langt borte, sammen med kåte single kamerater og skal på byen hvor det er ville studenter som gjerne kunne tenke seg en natt med en med dogtag og sexy utsende. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558 *Dele rom* ts Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
Sueno Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Dt er ikke lett med slike tanker Trøst deg med at militær tjenesten ikke varer så lenge
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Det skal sies at den utroepisoden skjedde for et år siden, og ikke mens han var i forsvaret. ts Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 ingen flere? Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Ringte han nettopp, han er full....... Fyfaen så irritert jeg er Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #8 Skrevet 2. mars 2013 Be han gå hjem å legge seg, alene Det er desverre en og en halv time til byen stenger, og han er godt i laget med alle de forpulte militærbuddisene sine og roper og hoister i tlfen om at han elsker meg så høyt og at om han gjør noe dumt så lover han at han skal ta livet sitt. Og han sier han ikke er full... Klassisk. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
blueberries Skrevet 2. mars 2013 #9 Skrevet 2. mars 2013 Bare ikke snakk med han akkurat nå. Du kommer bare til å bli enda mer irritert. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #10 Skrevet 2. mars 2013 Du må jobbe med å komme deg over denne sjalusien, ellers kommer han garantert til å dumpe deg fordi han ikke orker dette maset ditt. Han har det hyggelig i kveld, men det ødelegger du for ham. Anonym poster: d7e581eebd59877016b0fe2d58bc39f2 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #11 Skrevet 2. mars 2013 Du må jobbe med å komme deg over denne sjalusien, ellers kommer han garantert til å dumpe deg fordi han ikke orker dette maset ditt. Han har det hyggelig i kveld, men det ødelegger du for ham. Anonym poster: d7e581eebd59877016b0fe2d58bc39f2 Når "avtalen" var kun et par pils? Selv droppet jeg jentevors og byen fordi han ble irritert fordi jeg ville drikke i dag. Han har snakket i hele dag om at jeg må stole på han, og at han skal bevise denne gangen at han kan kun holde seg til to øl. Han roper også i telefonen og hoister at "jeg elsker deg *******! Du betyr alt for meg, jeg skal ikke gjøre noe dumt igjen, da tar jeg livet mitt, jeg lover deg, du er alt for meg og jeg elsker deg såå høyt, ikke vær sint på meg, jeg er bare litttttttt full!" Veldig sjarmerende, og hele utestedet hørte det sikkert.. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #12 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har forresten ikke plaget i han i kveld og vært sur, jeg har kun bedt han om å være ærlig så jeg i alle fall vet at han har litt selvinnsikt. Jeg ønsket han en hyggelig kveld og spurte om ikke han kunne ringe når han kom tilbake til hotellet. Neida, han skulle ringe meg opp om noen minutter han skulle bare på do. Ringer han? Nei. Kommer han til å ringe meg når han er trygt hjemme? Nei. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #13 Skrevet 2. mars 2013 Når "avtalen" var kun et par pils? Selv droppet jeg jentevors og byen fordi han ble irritert fordi jeg ville drikke i dag. Han har snakket i hele dag om at jeg må stole på han, og at han skal bevise denne gangen at han kan kun holde seg til to øl. Han roper også i telefonen og hoister at "jeg elsker deg *******! Du betyr alt for meg, jeg skal ikke gjøre noe dumt igjen, da tar jeg livet mitt, jeg lover deg, du er alt for meg og jeg elsker deg såå høyt, ikke vær sint på meg, jeg er bare litttttttt full!" Veldig sjarmerende, og hele utestedet hørte det sikkert.. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558 Voksne folk inngår ikke slike avtaler. Ingen av dere virker modne nok til å være i et forhold. Anonym poster: d7e581eebd59877016b0fe2d58bc39f2 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #14 Skrevet 2. mars 2013 Voksne folk inngår ikke slike avtaler. Ingen av dere virker modne nok til å være i et forhold. Anonym poster: d7e581eebd59877016b0fe2d58bc39f2 Enig. Helt latterlig. Anonym poster: 4da0a35d1d04900e8ea4b69b91ab2635 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #15 Skrevet 2. mars 2013 Voksne folk inngår ikke slike avtaler. Ingen av dere virker modne nok til å være i et forhold. Anonym poster: d7e581eebd59877016b0fe2d58bc39f2 Okei! Så når man gang på gang viser at man ikke har kontroll på drikkingen sin, så er man ikke modne nok til å være i et forhold når man blir enige om å ikke drikke seg snydes? Da har jeg hørt den også Takk for kveldens leksjon, skal ta det med i betraktning! Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558 1
Gjest Dizzie.o_0 Skrevet 2. mars 2013 #16 Skrevet 2. mars 2013 jeg er jo bekymret, men samtidig stoler jeg på han, bare ikke jentene. Anonym poster: b00fca3761011a807459a392d5d13558 Unnskyld meg, forventer du at han skal bli voldtatt av en kvinne fordi han ligger dødrukken i en grøft? For dersom det ikke er tilfelle kan jeg fortelle deg med en gang- du stoler ikke på ham. 3
Gjest Ts Skrevet 2. mars 2013 #17 Skrevet 2. mars 2013 Unnskyld meg, forventer du at han skal bli voldtatt av en kvinne fordi han ligger dødrukken i en grøft? For dersom det ikke er tilfelle kan jeg fortelle deg med en gang- du stoler ikke på ham. Der er vanskelig for meg å forklare. Kanskje jeg ikke stoler på han da etter den dumme episoden tidligere. Jeg er bare skuffet og lei, og jeg skrev ikke her for å få høre at jeg er umoden og alt som er. Jeg elsker samboeren min, men jeg har da lov å bli irritert og skuffet når kvelden tar en slik helomvending? Hvilke avtaler og enigheter par har seg i mellom er jo dem i mellom og deres valg, men når de ikke holdes er det jo lov å bli irritert og lei. Eller? Jeg har ikke ringt og plaget han, og har heller ikke tenkt å gi han moralpreken. Jeg unner han gøye turer på byen med venner, hvor han kan rive seg løs og ha det gøy. Det er bare det at det er sårende når avtalene ikke holdes. Hadde han vært ærlig fra starten og vært åpen om at han faktisk ville drikke seg full med vennene, hadde det vært en annen sak. Men nå var det jo han som sa han kun skulle ha noen øl når jeg spurte.
Anjah Skrevet 2. mars 2013 #18 Skrevet 2. mars 2013 Relax! Slipp opp tøylene litt, og la ham ha en artig kveld ute. Situasjonen blir jo ikke bedre ved at du skal prøve å "kontrollere" ham på noen måte! Ja, jeg skjønner det var kjipt med den tidligere episoden, men det virker jo som dere er på en god plass nå. Da synes jeg du skal senke skuldrene, tenke på noe annet og glede deg til neste gang deres sees istedet 1
Gjest Ts Skrevet 2. mars 2013 #19 Skrevet 2. mars 2013 Relax! Slipp opp tøylene litt, og la ham ha en artig kveld ute. Situasjonen blir jo ikke bedre ved at du skal prøve å "kontrollere" ham på noen måte! Ja, jeg skjønner det var kjipt med den tidligere episoden, men det virker jo som dere er på en god plass nå. Da synes jeg du skal senke skuldrene, tenke på noe annet og glede deg til neste gang deres sees istedet Takk for konstruktiv tilbakemelding! Jeg gjør så godt jeg kan, og hadde dette vært meg før hadde jeg sikkert sittet å grene, hatt vondt i magen og vært psykisk uvel. Jeg er rolig og jeg er ikke forbanna og redd for at han skal fucke det til (men har jo den lille stemmen langt bak i hodet som sier "hva hvis". Det er vel bare det at jeg er skuffa fordi avtalen vår gikk i vasken:p
Gjest perlala Skrevet 2. mars 2013 #20 Skrevet 2. mars 2013 Beklager, men du er sjalu og usikker på deg selv og disse avtalene er ett desperat forsøk på å "tekkes" han så dere hele tiden må justere ALT dere gjør, dette er ikke sunt. Du kommer til å gå på veggen en dag for dette blir verre verre!! Du må si enten eller til deg selv og han, jeg gjetter på dere er mellom 17-20..? Om du vil ha ett godt forhold og stole på noen uten at magen din vrenger seg når du ikke er sammen med kjæresten din bør du gå din vei.. når ett par er sammen heeele tiden er det sjalusi og ingen tillit, dere er sammen 24/7 for å kontrollere hverandre, jeg har vært borti dette selv, og etter en del år kræsja jeg mentalt, det gikk ikke mer... Tro meg, sett deg selv høyere enn ham og usikkerheten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå