Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #1 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvilket forhold har dere til barnas steforeldre? Min datter har en stemor som jeg ikke er helt komfortabel med. Hun prater mye om utdannelsen sin (hun jobber med barn), og liker å gi meg råd. Og jeg får ros! Føler meg som en liten skoleelev til tider... Det er vel og bra med utdannelse, og erfaring med barn på den måten. Men det kan virke som om hun kan mer om barnet mitt enn meg... Og min eks presterte å si at jeg burde lære meg mer om hvordan barn tenker! Jeg kan visst ingenting jeg.... Dette med steforeldre og henting og bringing og alt styret kan være ganske frustrerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Min sønns stemor er verdens beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Min sønns stemor er verdens beste!! godt gjort av mor å si slik... drømme mor å samarbeide med.... for oss stemødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Hun er en drømme-stemor også, så det går begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Gi henne ros tilbake :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå