AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg trenger hjelp! Jeg er kreativ med maling og lerret, men veldig tørr og kjedelig med ord. Jeg har lyst å lage en blogg der jeg viser fram bildene mine, men hva skal jeg kalle bloggen? Jeg er ikke superflink, bare veldig glad i å male, og vil ha et sted der jeg kan legge ut bildene mine for venner og familie som er interessert i det jeg holder på med. Og kanskje kan jeg komme i kontakt med andre som holder på med det samme som meg selv. Jeg maler med akrylmaling. Stilen er ekspresjonistisk, både abstrakt og konkret. Noen tips? Kristine Anonym poster: 43f562b76069f5769cae26d892b6e7ee
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Har tenkt litt. Kanskje det er bedre å lage en facebookside? Blogg eller facebook, eller begge deler? Hm... Klør i fingrene etter å få startet opp dette og har flere ganger vært på nippet til å opprette en blogg, men så stopper det opp når jeg skal bestemme navn på den. Kristine Anonym poster: 43f562b76069f5769cae26d892b6e7ee
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Har tenkt litt. Kanskje det er bedre å lage en facebookside? Blogg eller facebook, eller begge deler? Hm... Klør i fingrene etter å få startet opp dette og har flere ganger vært på nippet til å opprette en blogg, men så stopper det opp når jeg skal bestemme navn på den. Kristine Anonym poster: 43f562b76069f5769cae26d892b6e7ee Jeg ville kanskje vurdert både facebook og blogg. På bloggen kan du utdype litt mer enn på facebook føler jeg. Jeg synes i alle fall det er kjekt å lese om og se bilder av andre sin kreative prosess. Og så kan du poste link til bloggen din på facebooksiden hvis du har postet et nytt innlegg. Ikke tenk så mye på navnet i første omgang, det kan lett endres i ettertid Anonym poster: 7dd4ff6b86c6c460c0fb756d4edaf873
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå