Gå til innhold

Finnes det norske middags ukemenyer på nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så drittlei å lage mat, hater å lage mat, har alltid hatet det. Men lager middag hver eneste dag allikevel :( Hater å lage mat uansett hvor rask, enkelt, tidkrevende det er. Hater og lage mat uansett hva, og uansett mengde.

Tenkte eg skulle prøve å se om jeg fant noen menyer på nettet å følge, men finner bare slike som inneholder middagsretter jeg ikke aner hva er og mange ikke norske.

Vet noen om det finnes NORSKE ukesmenyer med norse middager?

Og vet noen om det går an å øve seg på å like bedre å lage mat? Jeg kommer aldri til å like det, men egentlig gidder jeg aldri å lage mat siden det er så kjedelig og uinterresant å lage mat. Men lager jo allikevel. Men om det er mulig å lære seg å like bedre å lage mat, hadde det blitt litt greiere på en måte, om dere skjønner.

Anonym poster: a15029c2c05aa5b1fb39a292f39ced02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trinesmatblogg.no driver med noen flotte ukemenyer. I tillegg har ho veldig god mat, ofte ganske 'norskt', og en oversiktelig fremgangsmåte. Eneste hinder er vel at ho kan dukke opp med noen uvante ingredienser og vri om på det 'tradisjonelle', men alt i alt virkelig verdt å ta en titt på om man ønsker å begynne med matlaging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...