Gå til innhold

Overvektige menn og upopulæritet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en "feit" mann i 30-årene. Jeg har ikke vært spesielt heldig med utseendet på andre områder heller. Har større problemer enn andre når det kommer til å tiltrekke kvinner, selv om jeg er en hyggelig kar. Er det andre som har lignende opplevelser?

Anonym poster: e8f1cee718a9d671d71bab9e16199047

Videoannonse
Annonse
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Prøv å være under 170cm høy du som mann :P da skal du få kjenne på upopularitet.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hadde du valgt den tykke dama fremfor glamourkropp dama når de ellers var helt like?

Anonym poster: 8cc405c53092672c88f281dc1d85dcfe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Prøv et liv som ærlig mann så skal du sette pris på at du fortsatt har ballene i behold

Anonym poster: 27d9d918facb76198dcd719e00765450

Gjest Eurodice
Skrevet

Fedme er aldri tiltrekkende, hverken for kvinner eller menn, bortsett fra spesielt interesserte. Gjør noe med det først, så skal du se at sjansene for å bli kjent med noen stiger :).

• Liker 5
Skrevet

Tren litt. At du er i god form og hyggelig gjør vel forhåpentligvis litt opp for grisetrynet?

AnonymBruker
Skrevet

Slank deg.

Problem løst!

Anonym poster: 61518dfa0913883b05dbb6a5b2cbcb77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes helt ærlig at dette blir for mye syting. Du mangler ikke en arm, eller er lam. Dette er noe du kan gjøre noe med!

Anonym poster: 888cc041c34d27638c5b986a97561304

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har absolutt opplevd det. Jeg var slank før jeg startet på studiene og i starten av studiene og fikk masse oppmerksomhet. Dette har med at jeg ikke er så uheldig med utseendet og anser meg som en veldig sosial og morsom person. Men utover studietiden la jeg på meg mye, (dårlig kosthold, mye festing, osv, osv) og med engang ble det mye vanskeligere å snakke med jenter, selv om jeg var like sosial som før. De virket rett og slett ikke like interessert i samme grad som før. I senere tid har jeg tatt meg kraftig sammen og gått ned det jeg la på meg, og nå føler jeg at jenter er igjen mye mer interessert og det kreves faktisk mye mindre av meg sosialt for å holde en samtale, flørte, osv, enn da jeg var overvektig.

Så fedme har veldig mye å si, både for kvinner og menn. Jeg la også merke til at mange flere litt overvektige kvinner tok kontakt med meg da jeg var større, så det kan vel være en trøst? Så det lureste du kan gjøre er å begynne og trene og spise sunt. Du kommer langt med det, men hvis du er veldig stygg er det selvsagt vanskelig. Og høyde kan man dessverre ikke gjøre noe med.

Endret av Duformeg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en "feit" mann i 30-årene. Jeg har ikke vært spesielt heldig med utseendet på andre områder heller. Har større problemer enn andre når det kommer til å tiltrekke kvinner, selv om jeg er en hyggelig kar. Er det andre som har lignende opplevelser?

Det er nok mange i samme båt. Når du skal tiltrekke deg noen må det jo helst klaffe både utseendemessig og personlighetsmessig. Veldig få ønsker å være sammen med noen som er lite tiltrekkende, selv om personligheten skulle være veldig attraktiv. Når du er overvektig sender du også ut signaler om at du er lat og at du ikke tar vare på deg selv, noe som ikke er særlig attraktive egenskaper.

Det du kan gjøre er å prøve å gjøre forbedringer utseendemessig ved å trene, gjøre deg litt mer flid med klær, sko, osv. Og så er det sikkert en fordel å få vist fram den flotte personligheten din litt før du prøver deg på en jente, så kanskje du har mer hell på andre arenaer enn byen f eks..

Anonym poster: b23734e93052f0e8073748906506dfb2

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Så det at du er "feit" har blitt et problem for deg til det punktet at du lager en tråd om det på KG? Hva er viktigst for deg? At du kan sitte på sofaen å spise potetgull eller faktisk komme noen vei med damene?

Fiks bedre kosthold og begynn å tren.

Dessuten tviler jeg på at det er problem med å tiltrekke kvinner, men problemet er å tiltrekke de rette kvinnene.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takker for seriøse svar. Til de som sier at jeg må ta meg sammen og slanke med osv: jeg vet hva fedme handler om. Skulle gjerne ikke vært det. jeg er ikke interessert i kommentarer om at jeg er lat/uhygenisk og andre steriotyper. Jeg ønsker først og fremst tanker rundt det og andres erfaringer :)

AnonymBruker
Skrevet

Takker for seriøse svar. Til de som sier at jeg må ta meg sammen og slanke med osv: jeg vet hva fedme handler om. Skulle gjerne ikke vært det. jeg er ikke interessert i kommentarer om at jeg er lat/uhygenisk og andre steriotyper. Jeg ønsker først og fremst tanker rundt det og andres erfaringer :)

Alle disse tingene kan du gjøre noe med. Jeg er som deg og er lat med lite trening i perioder av året.

Når jeg ønsker å komme iform og se bedre ut så kjører jeg en liten steroide kur så ser man plutselig

mye bedre ut enn de aller fleste etter bare 8-10 uker. Er og i starten på 30årene...

Jeg har ikke tid til å gå rundt å føle meg overvektig og upopulær for å si det slik. Det er lite konstruktivt så jeg gjør noe med det. Det er min livskvalitet og helse det handler om. Er og i en alder hvor man ikke lengre kan bry seg så mye om hva alle andre synes, vi kan ikke vente lengre nå med å leve livet.

Anonym poster: c0536b357bc8626ec9c690c8c0e8c041

• Liker 1
Skrevet

Så fremt man spiser sunt og er aktiv ( dvs enten aktiv i jobbhverdag, eller går turer o.l., trenger ikke svette deg ihjel på sats i min verden.. ), har jeg ingen problemer med overvektige, nei. Når det gjelder tiltrekning. Min første kjæreste var ganske overvektig, og jeg fant ham absolutt tiltrekkende. På den tida var jeg slank og fast i fisken også, i motsetning til nå :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg vil heller ha ein som er overvektig enn ein som brukar tida si på trening, muslibarer, kaloritelling og fleksing.

AnonymBruker
Skrevet

eg vil heller ha ein som er overvektig enn ein som brukar tida si på trening, muslibarer, kaloritelling og fleksing.

Hjelpe det meg, snakk om å ikke skjønne *greia*

• Liker 3
Skrevet

Hjelpe det meg, snakk om å ikke skjønne *greia*

du ja

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke enten-eller. Vil du heller ha en mann på 150 kilo enn en normalvektig som trener moderat og holder seg i form?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er ikke enten-eller. Vil du heller ha en mann på 150 kilo enn en normalvektig som trener moderat og holder seg i form?

faktisk!

men eg er "rar" på den måten....

dei fleste av mine eksar er i den vektklassa

Endret av Stjerner og planeter
AnonymBruker
Skrevet

faktisk!

men eg er "rar" på den måten....

dei fleste av mine eksar er i den vektklassa

Er det så du slipper å holde en viss form selv, eller bare liker du feite menn? Mener ikke å være frekk altså, men 150kg er ikke lite. :gjeiper:

Anonym poster: 8cc405c53092672c88f281dc1d85dcfe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...