Gjest roseduft Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Har dere, eller skal dere ha noe form for underholdning/leker i deres bryllup? Er dette vanlig, eller mer som en gjorde i "gamle dager" som min far sa.. Han frykter nokk å måtte delta i pinlige ting, aner ikke hva type leker en evnt pleier å holde?? Og om det er brudeparet som planlegger dette?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Vi skal definitivt ikke arrangere noe sånt selv, og håper inderlig ingen andre gjør det heller. Det pleier å bli fryktelig kleint... Vi skal ikke ha sånn derre polonese/polynese (eller hvordan det nå skrives) heller; for det er noe av det jeg selv misliker mest i sånne selskap - å måtte "tvangsdanse" med fremmede menn jeg aldri ville danset med ellers... De bryllup jeg har vært i, har det vært forlovere som har stått for sånt "tull" Anonym poster: f194b66988c0ba19fdf8a0c5b7714290 1
Arkivskap Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Jeg syns det er artig så lenge det er frivilig å delta. Jeg har ikke planlagt noe, men håper at noen av gjestene har!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Har dere, eller skal dere ha noe form for underholdning/leker i deres bryllup? Er dette vanlig, eller mer som en gjorde i "gamle dager" som min far sa.. Han frykter nokk å måtte delta i pinlige ting, aner ikke hva type leker en evnt pleier å holde?? Og om det er brudeparet som planlegger dette? Det er vel det værste som kan skje i et bryllup. Blir veldig plagsomt og være NØDT til å delta. Noen må jo!!!! Vet mange som hiver innpå drinker da den timen nærmer seg. Blir for kleint uansett hvilke bryllup det er. Anonym poster: e7219d21308e2421267806d425961ef3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Det er kleint som fy. Anonym poster: 8b3e4a8c9ca00b30e2ceeded26f3cabd 2
Gjest lisha Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 vi skal ikke ha slike leker. vi har leid inn underholdning og det holder Ikke skal vi ha polognese heller, syns det blir så påtvunget, og så bruker den å dra veldig langt ut syns jeg, slik at det blir mer kjedlig enn gøy
Gjest roseduft Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 da regner jeg med at slikt "tull" holdt til i gamle dager Var i ett bryllup for noen mnd siden, og der var det ikke noe form for leker. Annet enn at noen av gjestene hadde satt sammen ett dikt di leste opp og ett par sange om brudens fortid :) var bare koselig det, men ikke lek-lek.. Så tror det kan bli litt for rart om en driver med stol-leken og slik, som jeg kan tro skjedde back in the days Lykke til med bryllupet alle kommende bruder håper ingen finner på noe en ikke vil føle seg komfertable med da
Pusemamma Skrevet 2. mars 2013 #9 Skrevet 2. mars 2013 Har vært i bryllup der det har vært leker, har rett og slett bare vært pinligt. 3
super-s Skrevet 2. mars 2013 #10 Skrevet 2. mars 2013 Jeg hater å være nødt til å delta på sånnt. Men en quiz hadde vel gått an hvis folk skal plasseres på forskjellige bord. Da kan man velge om man vil være med eller ikke.
2013 Brud Skrevet 3. mars 2013 #11 Skrevet 3. mars 2013 Jeg var i bryllup der de hadde lek for brud og brudgom, det var utrolig gøy! Brud og brudgom satt på hver sin stol med ryggen mot hverandre. Begge fikk en av sin egen sko og en av partneren sin sko. Så ble det stilt masse spørsmål: f.eks hvem rydder ut av oppvask maskina, vasker klær, vasker badet, lager middag, skifter dekk, står opp først om morran osv, osv. Da skulle de rekke opp skoen til den man mente gjorde det det ble spurt om. Ganske morsomt å se hvor de var enig og uenig om hvem som gjorde hva:) Ble masse latter og god stemning:)
Anglofil Skrevet 3. mars 2013 #12 Skrevet 3. mars 2013 Nei, hadde ikke annen underholdning utover bandet som spilte opp til dans. Selskapsleker synes jeg er ganske kleint, men det finnes sikkert unntak antar jeg. Mvh Yvonne 1
Petalouda Skrevet 3. mars 2013 #13 Skrevet 3. mars 2013 jeg kan ikke fordra leker av noe slag, så sånt skal vi overhodet ikke ha noe som helst av. Jeg syns polynese for å åpne dansegulvet er en god ide, men vi skal ikke ha tradisjonell bryllupsfest på noen måte så vi skal ikke ha det heller. vi skal ikke ha ultrakleine tåpeligheter av typen "klirre på glasset så må brudeparet kysse" - greier heller, skrekk og fysj.
Campanula Skrevet 30. mars 2013 #14 Skrevet 30. mars 2013 Hehe, jeg er vel litt spesiell jeg, da, for jeg synes leker og polonese er kjempegøy! :D 2
litleMeg Skrevet 30. mars 2013 #15 Skrevet 30. mars 2013 Vi hadde polynese. Fikk samlet gjestene til brudevalsen. Dette var morsomt, folk hadde fått en del å drikke og var i godt humør. Hadde ikke leker utenom de som jeg og mannen var mef på. Vi hadde en toastmaster/musiker som stod for lek, underholdning og musikk.
litleMeg Skrevet 30. mars 2013 #16 Skrevet 30. mars 2013 Vi hadde polynese. Fikk samlet gjestene til brudevalsen. Dette var morsomt, folk hadde fått en del å drikke og var i godt humør. Hadde ikke leker utenom de som jeg og mannen var mef på. Vi hadde en toastmaster/musiker som stod for lek, underholdning og musikk.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #17 Skrevet 30. mars 2013 Hvordan foregår polynese? Anonym poster: 6aa3427e72980db38172079309255ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå