inhau Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 Jeg har fridd til min samboer og fått ja!! Han er egentlig litt motstander av slike sermonier, så vi må finne en bryllupsform vi begge er fortrolige med. I tillegg kan vi ikke regne med særlig økonomisk støtte fra våre foreldre, så det bør bli en fest uten de største utgiftene. For fest vil vi ha! Ikke med kjedelige tanter og onkler, men med nærmeste familie og mange venner. Noen gode ideer? Vi kommer ikke til å gå inn for et kirkebryllup da ingen av oss er religiøse. Selv kunne jeg jo tenke meg (som så mange andre jenter) drømmebryllupet med hvit kjole, tre-retters og prinsesse for en dag. Men kombinert med min samboer ønsker og vår økonomi må jeg nok jenke meg litt der. Jeg vil gjerne høre om hvordan andre har løst dette problemet.
Gjest lilletroll Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Vet jo ikke hvor i landet du bor, men hva med en friluftsvielse....kan jo fint være hvit flott brud, da....samtidig er det ikke så stivt...12
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 Vi gifter oss på Tinghuset og tar med nærmeste familie ut på restaurant etterpå. Endel venner og kjente kommer og møter oss på Tinghustrapa, så de får vært med på noe av moroa de også. Det blir enkelt og ikke så dyrt, men samtidig en skikkelig markering. B.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå