Gå til innhold

helgetilbud på Kiwi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være svinefilet,antricote,laks osv.

i går la de frem helgens tilbud her. Tok med meg to pakker for å prøve.

Så la jeg merke til hildbarhetsdatoen på pakken.

Hvorfor er disse varene kun holdbar i 5 dager?

Det er jo vakumpakket. Annet vakumkjøtt er da holdbar mye lengre

Anonym poster: 856be0a4f250c21dbd0488cf9320815e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være svinefilet,antricote,laks osv.

i går la de frem helgens tilbud her. Tok med meg to pakker for å prøve.

Så la jeg merke til hildbarhetsdatoen på pakken.

Hvorfor er disse varene kun holdbar i 5 dager?

Det er jo vakumpakket. Annet vakumkjøtt er da holdbar mye lengre

Anonym poster: 856be0a4f250c21dbd0488cf9320815e

Vet ikke, jeg kjøper store mengder entrecote og pepperbiff og legger i fryseren, veldig godt.

Anonym poster: b03c2bb93319355cb6f68d81f824308b

Gjest navnelapp
Skrevet

Dei sel det veldig, veldig billig. Då er dette ein måte å kvitte seg med kjøt som ikkje har så lang dato på utskjeringstidspunktet. Det er ikkje førstesortering, prima kvalitet som går i desse pakkane til Kiwi. Men dei er heilt ok, og folk eg kjenner med dårleg økonomi lever på desse pakkane. Då frys dei ned, og så er det enkelt å ta opp og tine ein og ein pakke. Superbillig middag med masse proteinar.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns ofte dette kjøttet har en litt "sur" smak. Da kjøper jeg heller store first price biffstykker. Laksen har jeg skikkelig dårlig erfaring med, har brukt den én gang. Da opplevde jeg at jeg kunne få fingeren gjennom filetbiten UTEN å presse, og hendene mine begynte å klø nærmest samtidig som jeg tok fiskebitene ut av pakka.

Ofte er det ikke så mye å "tjene" på å kjøpe de heller.

Så jeg styrer unna etter de erfaringene jeg har fått :)

• Liker 2
Gjest Violetta
Skrevet

Det er slett ikke alltid dette er så billig sammenlignet med større pakker. Detter lønner seg å sammenligne.

Skrevet

Studenten her i huset ble matforgiftet da h*n prøvde seg på en av disse pakkene og har sverget på å aldri spise helgetilbud fra Kiwi igjen noensinne.

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Studenten her i huset ble matforgiftet da h*n prøvde seg på en av disse pakkene og har sverget på å aldri spise helgetilbud fra Kiwi igjen noensinne.

Det var synd da.

Jeg tror jeg har spist nærmere 100pakker biff fra kiwi helgetilbud og aldri blitt dårlig.

Studentbudsjett. :)

• Liker 1
Skrevet

Det var synd da.

Jeg tror jeg har spist nærmere 100pakker biff fra kiwi helgetilbud og aldri blitt dårlig.

Studentbudsjett. :)

Studentbudsjett da, nettopp derfor det er så synd når slike ting skjer. H*n har, etter dette, for en stor del gått over til bønner og linser i stedet for kjøtt, så kjøper h*n heller et litt dyrere stykke av og til. Godt for kroppen og godt for miljøet, så sånn sett gjør det jo ikke så mye.

Godt at du har vært heldig! Penger spart osv... :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...