Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er usikker på hva jeg skal velge, playtray(til stokke tripp trapp) eller rett og slett bare gå for noe å legge på bordet som beskytter? Hva bruker dere?

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi tok bare voksduk på bordet når det var på det "verste" :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Har ikke hatt noe spesiell beskyttelse på bordet.

Skrevet

Voksduk, det hadde jeg ikke tenkt på. :fnise:

Skrevet

Har playtray - elsker det! Ble så lei av å vaske bordet til slutt. Er jo veldig greit å kunne flytte stolen rundt med bordet på også, hvis man skal spise på terassen for eksempel :-)

Skrevet

Sant! Da var vi tilbake til utgangspunktet igjen.. :fnise: Elle-melle..

Gjest Magdalene
Skrevet

Har playtray - elsker det! Ble så lei av å vaske bordet til slutt. Er jo veldig greit å kunne flytte stolen rundt med bordet på også, hvis man skal spise på terassen for eksempel :-)

Men man må jo vaske dette brettet også...

Skrevet

Det med vasking blir ikke enklere med Playtray, men er jo kjekt å kunne "ta med bordet". :)

Skrevet

Men man må jo vaske dette brettet også...

Ja, men det er lettere! :-) i stedet for å gå frem og tilbake med våt og skitten klut, og fange matrester med hendene kan man ta hele brettet i vasken og spyle av. Kjempegreit!

• Liker 3
Skrevet

Funker det på "gammel" tripptrappstol med trebøyle, tro?

Skrevet

Jeg synes Playtray er genialt :) Blir vanskeligere for babyen å dytte mat ned på gulvet, og vi kan spise i fred uten at små teleskoparmer plutselig har fått tak i noe på bordet. Og det er lettere å vaske playtray'en enn spisebordet vårt.

Skrevet

Bruker ikke noen beskyttelse på bordet. Det vasker vi etter måltidene uansett, synes ikke det er så mye jobb. Verre med gulvet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...