Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest David John jr.
Skrevet

Sexolog og samlivsrådgiver Gro Isachsen skriver

En uke hadde jeg nylig tre klienter etter hverandre som alle stilte det samme spørsmålet: Hva er det å være mann? Og – hva innebærer den nye mannsrollen?"

Hun forteller at hun gjennom år har møtt kvinner som forteller at de har mistet all lyst på sex fordi de savner mannen i den de er sammen med. Mannen de ser og møter er en dott og en tøffel – og han tenner de ikke på. Mange kvinner har fått enda større forventninger og ønsker om en tydeligere, tryggere mann etter de har lest SM-triologien Fifty shades of Grey.

Det hadde vært interessant å får en tilbakemelding hvordan forumets deltakere kjenner seg igjen i dette? Vi menn har jo fra feministhold blitt "beskyldt" for at vi ønsker en partner som er madonna om dagen og hore i senga .... nå kan det faktisk virke som om kvinner vil ha en vellykket metromann om dagen og en hulemann i senga ...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det som er verdt å fremheve er frustrasjonen knyttet til mangelen på sex, det blir rett og slett alt for lite og sjelden sex for oss menn. Det skal alt for lite til for at jenter blir opptatt av bagateller i hverdagen, som kommer iveien for å knulle skikkelig og lenge.

I tillegg mangler de aller fleste jenter mot og fantasi når det kommer til sex.

Noen unntak finnes selvsagt, og de vil nok kjefte meg huden full, de som leverer seksuelt, er ofte stor og grov i kjeften i tillegg, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

For at jeg skal tenne på han så må han være smart nok til å ikke tenke så mange irriterende teite tanker, og så må han være selvstendig... Ikke sitte der som en baby og vente på at andre skal ta beslutninger for han. Han må være 100% til å stole på og ikke drive med noe tull. Han må være direkte og ikke drive med spill som for eksempel snu seg med ryggen til og furte, prøve å spille uskyldig hvis han har vært urettferdig, bortforklare dårlig oppførsel, oppføre seg som et barn.

Hilsen meg som har mot og fri fantasi, og ikke er grov i kjeften.

Anonym poster: 7461e41522c89183a49b5df77b02f976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...