AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Er en jente i midten av 20 årene, dater en kar nå i over to måneder, vi har hatt sex mange ganger, og det var helt rå, men nå er jeg kjempe forvirra, han ignorer meg helt!!! jeg traff ham sist da jeg sov over hos ham, vi har selvfølgelig hatt sex han var super snill og koselig.. men etter det så har han ikke tatt kontakt med meg siden da!! snart to uker nå, hvorfor gjør han sånn? kan han ikke bare takke for seg, dersom han ikke vil ha meg mer???? det hele gjør meg trist og jeg finner ikke noe svar på det!!! Hva synes dere???? Anonym poster: bff229dc20720f9c1634e7538f077387
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 sent han et par meldinger på mobil, fikk ikke noe svar! Anonym poster: dd699ae830379753b18a1c857bb2e537
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Han er antageligvis ikke intr. i deg lenger og ignorerer deg i håp om at du skal ta hintet i stedet for å måtte si det direkte. Med mindre det har skjedd ham noe alvorlig.Menn og kvinner som er intr pleier kontakten. Glem ham og gå videre. Anonym poster: 1cd456aaad61ae5e1b09a57d1c93ddcf
Gjest anonym Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Er en jente i midten av 20 årene, dater en kar nå i over to måneder, vi har hatt sex mange ganger, og det var helt rå, men nå er jeg kjempe forvirra, han ignorer meg helt!!! jeg traff ham sist da jeg sov over hos ham, vi har selvfølgelig hatt sex han var super snill og koselig.. men etter det så har han ikke tatt kontakt med meg siden da!! snart to uker nå, hvorfor gjør han sånn? kan han ikke bare takke for seg, dersom han ikke vil ha meg mer???? det hele gjør meg trist og jeg finner ikke noe svar på det!!! Hva synes dere???? Anonym poster: bff229dc20720f9c1634e7538f077387 Hvor lang tid gikk det før du hadde sex med han? Holder han på med andre kanskje?
Gjest Tekola Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Tekola, mod.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Han vil jo ikke ødelegge for evt senere hyggelige treff, selv om han ikke er interessert nok akkurat nå til å svare eller treffe deg. Ved å bare være inaktiv, håper han at han holder døren på gløtt til en evt senere anledning. Noen er også bare for feige til å si fra. Mulig han treffer en annen, eller at han bare er veldig opptatt og ikke er så flink til å prioritere å få svart på meldinger. Ikke alle er like nøye på hverken å få eller gi raske svar på sånt. Det greieste er vel å forsøke å ikke bruke energi på å analysere noe du ikke kan vite noe om, lev livet ditt, så vil det vise seg om han forsøker å kontakte deg igjen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Er en jente i midten av 20 årene, dater en kar nå i over to måneder, vi har hatt sex mange ganger, og det var helt rå, men nå er jeg kjempe forvirra, han ignorer meg helt!!! jeg traff ham sist da jeg sov over hos ham, vi har selvfølgelig hatt sex han var super snill og koselig.. men etter det så har han ikke tatt kontakt med meg siden da!! snart to uker nå, hvorfor gjør han sånn? kan han ikke bare takke for seg, dersom han ikke vil ha meg mer???? det hele gjør meg trist og jeg finner ikke noe svar på det!!! Hva synes dere???? Anonym poster: bff229dc20720f9c1634e7538f077387 Har du tatt kontakt med han på de to ukene da? Det som er typisk er at jenter forventer å bli varta opp og måler hans interesse i oppmerksomhet han gir uten å tenke over hva de selv bidrar med. Når oppmerksomheten hans da dabber velger de aller fleste kvinner å spille enda mer kostbar en stund, eller de konfronterer og krever, som ikke akkurat gjør han mer lysten. Og uansett, om hun endelig skjønner at hun trenger å ta initsiativ til slutt er det ikke sikkert det holder. Det er da du avslører hvor interessant du faktisk er å holde på med. Kvinner forventer å bli varta opp - menn som vil ha sex/dame må varte opp. Derfor blir det oppvarting til han har fått det han primært var ute etter. Værre er det ikke. Anonym poster: 632398b0f7eae041b294e6903088a9c0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Om du har forsøkt å få kontakt med han iløpet av disse ukene og ikke har fått svar, er svaret enkelt: He's just not that into you. Mest sannsynlig ville han kun ha sex. Glem han og gå videre. Anonym poster: 3d4c0cb7bd7385e4560229ac3db5922f
Gjest anonym Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Om du har forsøkt å få kontakt med han iløpet av disse ukene og ikke har fått svar, er svaret enkelt: He's just not that into you. Mest sannsynlig ville han kun ha sex. Glem han og gå videre. Anonym poster: 3d4c0cb7bd7385e4560229ac3db5922f Enig i denne teorien. Mulig han ikke var klar i utgangspunktet, sånn er det ofte hvis man er for kjappe med sex, man får ikke de rette følelsene, det blir mer en sex-relasjon. Kanskje han ikke er ferdig med tidligere forhold? Vet du noe om han, ar han nevt noe til deg om hvor lenge han har vært singel etc? Kanskje han ikke er singel, evt nysingel og ikke klar, vil ha tilbake eksen osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå