Gå til innhold

Støvsugeren min er tett!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjeeelp! Min elskede støvsuger er tett! Har tatt en lang pinne nedi røret, og det sitter i den bøyen der man ikke kommer til! Typisk! Har dere noen gode råd? Prøvd det meste jeg googlet meg til. Må få gang på den igjen snart, får besøk u kveld :(

Anonym poster: 5142757351ab81e5d4bbb4d14f3d0ffe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva som tetter? Har du prøvd å koble alle derer fra hverandre for å finne ut hvor det tetter, og kanskje da kan klare å dytte det ut? Sette oå støvsugeren på bånn gass i håp om at det flytter litt på seg?

Anonym poster: 31cbdbec64c8cd9216b6f1be47808585

AnonymBruker
Skrevet

Ståltråd som du kan lage en krok på enden, kanskje du har en kleshenger i stål som kan brukes? Ellers pleier jeg å kaste et skrujern med endel kraft inn i røret, det pleier å dytte greit, men skal du gjøre det bør du ta det andre veien så rotet kommer ut igjen der det kom inn.

Anonym poster: 6bcb4f4fe00c5ac620f0a7924f6bca0c

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd med kleshenger, hørtes genialt ut :D skal se om jeg har noen som kommer inn i røret!

Alt som kan er tatt fra hverandre, vet også hvor det sitter. Skal prøve med skrujern også! :D

Jeg tror det er støv/hår som er oppi der. Mulig blandet med noe plastikk. Har laget rar lyd i noen dager, men tenkte ikke over det og støvsugde ett teppe som dyrene bruker mye i går, og etter det har den vært tett :( åh, hvorfor kan man ikke ta av selve "hodet" på støvsugeren????:(

Anonym poster: 5655863496ccd45f42a831cf132ede2f

AnonymBruker
Skrevet

Den er ennå tett :( tror nesten bare jeg må kjøpe ny..

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hjeeelp! Min elskede støvsuger er tett! Har tatt en lang pinne nedi røret, og det sitter i den bøyen der man ikke kommer til! Typisk! Har dere noen gode råd? Prøvd det meste jeg googlet meg til. Må få gang på den igjen snart, får besøk u kveld :(

Anonym poster: 5142757351ab81e5d4bbb4d14f3d0ffe

Følger det ikke med en slik innsats som du setter på støvsugeren og blåser ut av slangen?

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det til slutt til! Når jeg ga opp og innså at jeg sannsynligvis måtte kjøpe ny hev jeg plumbo i røret :fnise: Skal virkelig ta lyder fra støvsugeren på alvor fra nå av!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det til slutt til! Når jeg ga opp og innså at jeg sannsynligvis måtte kjøpe ny hev jeg plumbo i røret :fnise:

hah smart! :jepp:

bra du fikk ordna det :)

Anonym poster: 1eafd26b3d26cf8c038a87f7a66125a8

Skrevet

Hva var det som satt fast inni der da? Fant du ut av det, eller løste plumboen opp alt? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det var en herlig blanding av plastikk, en del av en plastblomst, støv/dyrehår og en del av ett hundebein :sjokkert: Skjønner ikke hvordan jeg ikke har fått med meg at dett har kommet inn i støvsugeren men :P

Skrevet

Hahaha, herlig blanding :skratte:

Støvsugeren min fikk et raptus sist jeg støvsugde, men jeg fikk ut bøsset ved å ta av støvsugerhodet. Den dotten jeg dro ut var en salig blanding av hår, pels, støv og litt papir, og den hadde form som en mus eller ørkenrotte eller noe, så jeg kan helt ærlig si at jeg har støvrotter. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha :D godt å høre det ikke bare er meg som får det til :)

Skrevet
Denne burde være mer egnet (til neste gang).
Gjest Eurodice
Skrevet

Denne burde være mer egnet (til neste gang).

Er denne det samme som stakefjær, bare en annen betegnelse?

Skrevet

Er denne det samme som stakefjær, bare en annen betegnelse?

Stakefjær er det man bruker i avløp. Den er kanskje enda mer egnet, ja (stivere). Denne er ikke egentlig beregnet på dytting.

Gjest Eurodice
Skrevet

Stakefjær er det man bruker i avløp. Den er kanskje enda mer egnet, ja (stivere). Denne er ikke egentlig beregnet på dytting.

Jeg kom på at jeg hadde en stakefjær en gang. Den lånte jeg bort og har visst aldri fått den tilbake. Bra slike remedier ikke er så dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...