Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg begynte i ny jobb (klesbutikk), opplever jeg hele tiden at neglene mine knekker og at neglelakken flasser av etter kun en dag. Er vant til å ha veldig velstelte negler, så dette er innmari irriterende.

Noen som kan tipse om en underlakk og overlakk som HJELPER mot dette?

Bruker nå Sally Hansen Diamond Strength som underlakk, men den hjelper ikke i det hele tatt. Neglene mine er absolutt ikke sterkere i det hele tatt.

Overlakken min er fra Isadora. Den hjelper heller ikke, da neglelakken min som sagt flasser etter en halv dag.

Anonym poster: b75b757969d6f0df18e963871902d48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gni neglene inn med noen dråper olivenolje før du lakker dem. Det lager en beskyttende hinne under lakken. Gni også olje inn i neglebåndene hver dag. Jeg bruker ikke underlakk men bruker depend sin overlakk. Den er bra. Lakk alltid neglene med 2 strøk farget lakk. . Har også prøvd Essie sin, den er også veldig bra.

Skrevet

Å smøre neglene inn med olje FØR du lakker ville jeg ikke gjort. Det er snarere veldig lurt å fjerne olje og smuss fra neglene med en neglelakkfjerner før du lakker. Det finnes mye bra over og under lakker, men favorittene mine er Orly bonder underlakk, og Seche Vite overlakk. Men Opi og Linda Johansen har også bra alternativer :)

• Liker 1
Skrevet

Beklager ble litt ivrig på det som gjaldt olje på neglene så svarte ikke ordentlig på spørsmålet ditt. Vita har lakker som kun er for å styrke neglene. Fra ett merke som heter Trind, de hjelper masse syns jeg. Også er hard as hoof en god neglkrem for å styrke neglene.

Gjest DevilAngel
Skrevet

OPI har fine neglakker som nail strenghtner,top coat, base coat. Og alle neglakkene flasser ikke av i det hele tatt. Før så satt jeg og skrapet av neglakken fordi det flasset. Men nå etter å kjøpt OPI, problem løst! Så fornøyd ;)

Skrevet

Essie Good To Go. Tror ikke jeg hadde hatt gidda til å lakke neglene mine uten den.

Gjest Gjest
Skrevet

Essie Good To Go. Tror ikke jeg hadde hatt gidda til å lakke neglene mine uten den.

Den bruker jeg også. Fantastisk.

Skrevet (endret)

Jeg bruker Essie 'Protein base coat' under, to strøk Essie negelakk og avslutter med Essie 'Super duper top coat nail gloss' .... Da holder det lenge !

Endret av Erja
Gjest DevilAngel
Skrevet

Hvor kjøper dere OPI?

Man kan kjøpe det på nelly, men der er de veldig dyre. Så jeg bestiller fra http://www.mbeautylounge.com/ For halve prisen av det de koster på nelly.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...