AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Hei, jeg er ei jente på 20, han 21. vi har et lite avstandsforhold, der vi kun treffes i helgene (snakker hver dag ellers) alt er kjempe fint og vi er auper forelsket. når vi treffes på fredagen kaster vi nermest over hverandre, har sex mange ganger. og sånn er det resteb av helgen.. (ja vi gjør mange andre ting også) men er det normalt, å være så kåt.. ? herre jesus, hehe. å det beste er at det faktisk er rå bra sex hver gang... lurer litt på hvordan det blir til neste år, når vi skal bo sammen Anonym poster: bcff21ba05dd65e6273fe4aa6ada129f
Version 2.0 Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 There is no such thing as too much sex. Kos dere 6
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Flytter dere sammen kan jeg love deg 100 % at det dabber av. Men hvorfor er du bekymret egentlig? Gjør det noe om dere har mye sex?? 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Det roer seg som regel når man har tilgang hver dag. Nå har jo dere kun helgen på dere. Anonym poster: 6d3b30a6001d1aa50308baebc431e55c 1
nr.1 Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 huff så kjedlig, at det måå dabbe av når vi flytter sammen. kanskje vi må ha avstand og aldri flytte sammen, sånn at kjærligheten er sterk hele tiden. hmmm, men jeg vil jo sove med ham og våkne me ham og spise frokost og alt det også...
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 huff så kjedlig, at det måå dabbe av når vi flytter sammen. kanskje vi må ha avstand og aldri flytte sammen, sånn at kjærligheten er sterk hele tiden. hmmm, men jeg vil jo sove med ham og våkne me ham og spise frokost og alt det også... Det er bare sånn, eller kjenner du samboere som har sex 5 ganger om dagen 7 dager i uka året rundt?
nr.1 Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 næi, herlighet jeg er ikke naiv... det er bare så domt at det må ende sånn.. at den stormende forelskelsen må ta slutt, hvorfor det? kan man ikke bo sammen, ha sex, og være forelsket lenge, mange år?? jeg vil vertfall ikke ende opp som ei uforelsket ukåt kjærring om tre år. GUD, jeg vil elske og elske med kjæresten min så lenge vi er sammen... jeah riiight velkommen til voksen livet er det mange som sier... men det må gå ann å bevare kjærligheten så langt det rekker, det står ingen plass i verden at man ikke kan være forelsket i hverandre resten av livet...
up! Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Den første forelskelsen gir seg jo, men så får man noe dypere og bedre. Og så blir man forelsket i hverandre igjen, og så igjen og så igjen. Mine besteforeldre har vært gift i snart 70 år og elsker hverandre fortsatt og sender hverandre forelskede blikk. Jeg kjenner vennepar som har flere barn, men som likevel har sex flere ganger i uken. Jeg er også i et avstandsforhold og har så masse sex vi kan når vi er sammen. Kan ikke se for meg at vi noen gang kommer til å havne i et sexløst forhold, som jeg har gjort i tidligere langvarige forhold. Han tenner meg på en måte ingen andre har tent meg før. Og uansett hva som måtte skje, nyt det nå! Min kjæreste kommer hjem i kveld, gjett om jeg gleder meg 1
Gjest Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 huff så kjedlig, at det måå dabbe av når vi flytter sammen. kanskje vi må ha avstand og aldri flytte sammen, sånn at kjærligheten er sterk hele tiden. hmmm, men jeg vil jo sove med ham og våkne me ham og spise frokost og alt det også... Nå er ikke sex synonymt med kjærlighet da. Så at dere har masse sex nå, betyr ikke at kjærligheten blir noe svakere av den grunn. Nå som dere kun sees i helgene går jeg ut i fra at dere tilbringer hele helgen sammen, og gjør de tingene dere selv vil. Når man flytter sammen så kommer hverdagen og tar en. Man må gå på jobb, middag må lages og man kan ikke være oppe så lenge man vil. Å ha sex hver dag er ikke noe problem det altså, men å ha sex fire-fem ganger om dagen, hver eneste dag, er det ikke mange som har tid til. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 huff så kjedlig, at det måå dabbe av når vi flytter sammen. kanskje vi må ha avstand og aldri flytte sammen, sånn at kjærligheten er sterk hele tiden. hmmm, men jeg vil jo sove med ham og våkne me ham og spise frokost og alt det også... Når man flytter sammen så kommer den dype kjærligheten. Det dere har nå er forelskelse på skyer. Anonym poster: 6d3b30a6001d1aa50308baebc431e55c
Gjest Tekola Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Tekola, mod. Endret 1. mars 2013 av Tekola
Havbris Skrevet 1. mars 2013 #12 Skrevet 1. mars 2013 (endret) næi, herlighet jeg er ikke naiv... det er bare så domt at det må ende sånn.. at den stormende forelskelsen må ta slutt, hvorfor det? kan man ikke bo sammen, ha sex, og være forelsket lenge, mange år?? jeg vil vertfall ikke ende opp som ei uforelsket ukåt kjærring om tre år. GUD, jeg vil elske og elske med kjæresten min så lenge vi er sammen... jeah riiight velkommen til voksen livet er det mange som sier... men det må gå ann å bevare kjærligheten så langt det rekker, det står ingen plass i verden at man ikke kan være forelsket i hverandre resten av livet... Jeg tror det finnes mange variasjoner mellom det å være nyforelsket og beruset i starten - og det å bli ei uforelsket ukåt kjerring etter 3 år. Det vil du sikkert finne ut Endret 1. mars 2013 av Havbris 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Hvis jeg bare møtte typen min når det var helg, er det ganske mye jeg ville gjort i tillegg til å ha sex. Men hvis dere begge liker å ha det sånn, så kan dere vel fortsette med det? Naturlig at folk som ikke har vært sammen så lenge vil ha sex 24 7.
dobri123 Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Kos deg masse med all sexen nå mens du kan, og gratulerer med en slik gutt! Det dabber som oftes av litt når man flytter sammen, dessverre..
Alvina Skrevet 1. mars 2013 #16 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Det er bare sånn, eller kjenner du samboere som har sex 5 ganger om dagen 7 dager i uka året rundt? Korrekt, det er noe som skjer alle, men det betyr ikke at sexen blir kjedelig og hva skulle samfunnet vært bygget på om alle bare p.... hele døgnet?... Man kan regne med at i perioder vil det dabbe av, for den ene eller begge, gjerne på ulik tid. Da er kommunikasjon viktig, og nærhet er like viktig som sex. Hvis din kjæreste ts, ble impotent, ville du gått fra han da? (for å sette det på spissen)... Hvis det skjedde, ville hans reaksjon vært mer alvorlig enn din (hvis du elsker han). Han, evt hun, ville kanskje blitt fraværende og hatt sterke tendenser til å dra seg unna både partner og forhold. næi, herlighet jeg er ikke naiv... det er bare så domt at det må ende sånn.. at den stormende forelskelsen må ta slutt, hvorfor det? kan man ikke bo sammen, ha sex, og være forelsket lenge, mange år?? jeg vil vertfall ikke ende opp som ei uforelsket ukåt kjærring om tre år. GUD, jeg vil elske og elske med kjæresten min så lenge vi er sammen... jeah riiight velkommen til voksen livet er det mange som sier... men det må gå ann å bevare kjærligheten så langt det rekker, det står ingen plass i verden at man ikke kan være forelsket i hverandre resten av livet... Selvfølgelig kan man være forelsket i mange år, men jeg vet ikke noe om resten av livet selv om jeg er i midten av førtiårene og det lengste forholdet jeg har hatt varte i 11 år, men hverdagen kommer til alle - og det trenger ikke være kjedelig hvis man har en eller flere felles interesser, eller bryr seg litt om den andres interesser /hverdag. Hvis sex er det eneste limet, tror jeg ikke det vil fungere. Du er ung. Hvorfor bekymre deg for noe du ikke vet noe om? Like lite som vi andre kan vite noe. (vil helst ikke bruke alder mot noen) Tror du ikke jeg og de fleste har hatt forhold etter at man ble over 35 pluss, eller førti pluss, der man har hatt sex flere ganger per dag i begynnelsen av forholdet? Jeg kan kanskje love deg en ting, er limet der og gjensidig respekt, går sexlivet likevel i bølgedaler og man blir ikke frigid etter at man flytter sammen. Men på e en måte kan jeg kjenne meg igjen i det du skriver. Men da...leste jeg ikke på kg, siden kvinneguiden og internet ikke var for Hvermansen, likevel kom det utrygghet når den første flammen bleknet etter ett års tid, man lærte hverandre å kjenne og tok del i hverandres liv på en helt annen måte enn i starten av forholdet - og jeg ble veldig bekymret og trodde jeg hadde falmet i skjørtekanten når en eks fikk problemer av privat art (jobb osv) og dro seg litt tilbake. Han var litt humoristisk og sa han fikk gnagsår på knærne og valgte ofte sove på sofaen. Greit, så lenge han var ærlig var det ok. Han likte også å drive med sine ting, og ikke bare henge i skjørtet mitt. Tror menn blir utsatt for vel så mye sexpress som kvinner, men på en annen måte kanskje? . Endret 1. mars 2013 av Alvina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå