Gå til innhold

Lønn til reisebyrå ansatt?

Nette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på utdanning og erfaring. Hvis du ikke har noen av de, så ligger det kanskje på 215 000 toppen... Er litt usikker, det kommer an på hvilken landsdel du bor i også.

Jeg startet på noe sånt, og hadde utdanning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør på vegne av en venninne som har fått tilbud om jobb i Oslo. Hun har både erfaring og utdanning. Jeg trodde kanskje hun kunne kreve rundt 250 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle tjener likt i Norge

Mest sannsynlig tjener en ansatt her like mye som jurister, statsvitere, leger og sivilingeniører.

Husk vi bor i Norge. Og da ender de fleste opp på samme sum etter at enorme skatter (1 krone av 100,- er din etter moms, avgifter, skatter osv.), studielån, billån og huslån er trukket fra.

Ferier kan vi bare glemme, men jobber man i et reisebyrå, får man sikkert reiserabatter i tillegg.

Hilsen irritert høyt utdannet som tjener like mye som en uten utdannelse- fordi vi bor i Norge. :-x :-x :evil: :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest lilletroll

Jeg har jobbet med reiseliv/booking i 4 år-skal på jobintervju på reisebyrå i morgen-hva svarer jeg hvis de spør om lønnskrav da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt oppgitt bruker
Mest sannsynlig tjener en ansatt her like mye som jurister, statsvitere, leger og sivilingeniører.

Husk vi bor i Norge. Og da ender de fleste opp på samme sum etter at enorme skatter (1 krone av 100,- er din etter moms, avgifter, skatter osv.), studielån, billån og huslån er trukket fra.

Ferier kan vi bare glemme, men jobber man i et reisebyrå, får man sikkert reiserabatter i tillegg.

Hilsen irritert høyt utdannet som tjener like mye som en uten utdannelse- fordi vi bor i Norge. :-x :-x :evil: :(

Kan ikke du slutte å syte sånn? Skaff deg en annen jobb eller flytt til utlandet da vel! Og det er faktisk ikke slik at alle tjener likt her i landet - dessuten mener jeg at man skal lønnes etter innsats også. Jeg fortjener ikke nødvendigvis ikke høyere lønn dersom jeg har 8 års utdannelse enn om jeg har 2!

Jeg ville trodd 250 000 kr var mye for en nyansatt i reisebyrå ja! Og hvis du vil reise mye, burde du heller få en annen jobb der du kan reise mye i jobben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hun jeg kjenner som har jobbet i et reisebyrå i Oslo i litt over 2 år nå, hun tjener brutto ca. 210.000,- i året.

Hun startet på omtrent 190.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...