AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #1 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har fått time hos gyn på dag 12 (noe jeg har forstått er "vanlig") for å sjekke eggstokker og egg etter denne runden med pergo. Tror jeg vil få problemer med å kunne bruke timen jeg har fått, siden vi er VELDIG få på jobb (pga sykdom). Dag 11 kunne jeg få time midt på dagen også, men er på kurs hele den dagen., så det ble nesten enda vanskeligere. Har prøvd å få time slik at jeg kan gå litt tidligere eller komme litt senere på jobb, men gynokologen hadde bare time ledig midt på dagen (ca 40 min å kjøre hver vei fra jobb så blir fort vekke 1,5 time).. Legen skulle også ha fri de på følgende dagene, så kan ikke få time på dag 13 til 16 heller.. Om det er slik at jeg ikke klarer å komme meg fra jobb hvordan er det å gå senere enn anbefalt for oppfølging? Er det noen som har hatt oppfølgingstime sent som dag 17-20? Vil gynekologen kunne "se" det som skal sees selv om det er senere enn vanlig? Skal prøve å komme meg til timen jeg har på dag 12, men har ikke lyst til at "alle" på jobb skal vite hva jeg skal heller.. føler det blir litt slik om jeg må forklare hvorfor jeg har legetime midt på dagen. Sjefen vet vi holder på med pergo og prøving så satser på jeg får litt hjelp derfra. Anonym poster: 4ce335a0987dc9342617450207090988
Gjest roseduft Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Jeg ville hørt med gynekologen om det vil bli for sent til å ta sjekken på dag 17-20? Selv etter min første pergo måtte jeg ikke inn på sjekk før dag 21 i syklusen.. For å sjekke om jeg hadde hatt eggløsning eller ikke.. I og med at sjefen din vet hvorfor du må/skal til legen, og respekterer og støtter deg i denne prosessen, så behøver vel ikke resten av arbeidsplassen å få vite noe om hvorfor du blir borte litt den dagen..? Håper du finner utav det og lykke til med sjekken hos legen!
Gjest jente8923 Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Jeg var alltid der mellom dag 19-22. Jeg har en syklus som er på +/- 30 dager. Da tok de riktignok bare blodprøver for å sjekke om jeg hadde hatt eggløsning. Jeg tror ikke det har noe for seg å sjekke eggstokker og egg så lenge etter eggløsningen skal ha funnet sted, men ville spurt gynekologen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå