Gå til innhold

Kafe i Oslo, egnet for å sitte å skrive på dagen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen tips til en kafe sentralt i Oslo som egner seg for å sitte et par timer å arbeide på laptop?

Anonym poster: b188ad410ea03d783b9f1a9a5c389493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Café con Bar, på hjørnet i enden av Brugata. Jeg likte godt å sitte og lese der da jeg bodde i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det dårlig med plass på den beste kafeen , så da kjøper jeg heller en kaffe og tar med på biblioteket. :)

Anonym poster: ecca2552f8ff3129a2c88ff1c243c391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den cafeen som ligger ved Sentrum Scene (jeg husker aldri hva den heter) er veldig koselig. God mat har de og!

Anonym poster: 5fbb99a8899e1184a2e49743067974cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

PC-sal på biblioteket.

Anonym poster: 45428a1e956d8bfb91a91fb89aaad1fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tidlig på dagen er det veldig rolig helt øverst på Egon på Byporten. Litt mørkt i de mest bortgjemte krokene, men det gjør jo ingentng om du skal sitte med laptop.

Anonym poster: ea3c062ab36a92920173d7cfd0e2f405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dubliner i rådhusgata, rolig og fin på dagtid :)

Anonym poster: e8842b98957f1f0049969745fd22bd3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

PC-sal på biblioteket.

Anonym poster: 45428a1e956d8bfb91a91fb89aaad1fb

Det er jo ingen kafe.

Spurte etter kafe fordi jeg trengte å sitte et annet sted enn på lesesalen/pc-salen eller hjemme.

Og det er jo ganske vanlig å sitte på kafe å arbeide, så derfor lurte jeg bare på om noen hadde noen favoritter :)

Anonym poster: b188ad410ea03d783b9f1a9a5c389493

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det værste jeg ser er folk som breier seg ut med Pc`n på cafè... Nei det blogginnlegget ditt kan vente til du har drukket opp frappen din azz..

Anonym poster: 14ff68bdf412ed00c90134eb4bc0f1db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cafeen som ligger ved Sentrum Scene (jeg husker aldri hva den heter) er veldig koselig. God mat har de og!

Anonym poster: 5fbb99a8899e1184a2e49743067974cb

Er det den som ligger i første etasje der, så heter den café/restaurant/baren People's :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Jeg hadde fast jobbeplass i den innerste båsen til venstre ved biljardbordet på sidesporet Pub :fnise:

Satt i den båsen nesten hver dag i tre år, til slutt var det sånn at de i baren så at jeg kom og automatisk kom bort til båsen min med en latte og en cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Jazz ved grensen synes jeg veldig hyggelig :) Jeg har ikke sittet der for å lese, så jeg vet ikke om det er trådløst nett der og uttak til stikkontakter, men jeg antar at de i det minste har sistnevnte.

Endret av Sofie_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste jeg ser er folk som breier seg ut med Pc`n på cafè... Nei det blogginnlegget ditt kan vente til du har drukket opp frappen din azz..

Hvorfor det?

Er det verre enn å lese avisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Jeg tviler på at TS skal bruke disse timene på et blogginnlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

Jeg har helt angst for å lese og jobbe på biblioteket. Det er som om hele kroppen min merker at den er på et sted man må være stille, så da kicker den inn med lyder den nesten aldri lager ellers. Magen rumler, og jeg nyser og hoster og snufser og leddene begynner å knekke. Jeg blir helt freakshow når jeg være stille :fnise:

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LanaLane

Jeg liker meg godt på Bagels & Juice (i hjørnet) i Haakon V11s gate og på Baker Hansen på Helsfyr. Lille Persille på Bryn senter er også koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekanikeren ( er det ikke det den heter? ) på Grønland. Men det spørs jo også om du vil ha vinduer å titte ut av..isåfall støtter jeg forslaget om Cafè con Bar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...