Lumiah Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Bestillte ett kit fra Dermalogica.Toalettmappen som var med var ødelagt. :cry: og jeg skrev en mail til dem for noen dager siden og fortalte det samme til dem. Men jeg har ikke fått svar på mailen enda... Er det noen som har opplevd å få varer som har vært ødelagt? Fikk dere igjen pengene eller nytt produkt??
Joplaya Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Hvis du sender den i retur med forklaring får du nok en ny vare tilsendt ganske kjapt.
Gjest Cuddly Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Du burde skrive en mail til dem, alt tilsier at du skulle få ny, uten å måtte sende den ødelagte i retur!
Lumiah Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2004 Ja jeg skreiv en mail for noen dager siden, men har ikke fått noe svar enda.... Sender en ny en tenker jeg... :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå