Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Det har seg sånn at jeg har BPD (borderline personality disorder), og noen ganger sliter med å tolke ting og jeg har en tendens til å over analysere. Derfor hadde det vært fint med noen svar, sånn at jeg kan komme meg tilbake med bena på jorda (om det er tilfellet at jeg bare er en dramaqueen, da)

Kjæresten min var utro for en stund tilbake, med en av mine venninner. Jeg var på et veldig mørkt sted akkurat da det skjedde, noe begge to visste så det gjorde det ekstra vondt. Jeg gikk tilbake til han etter noen måneder. Vi prøver å få forholdet til å fungere.

Men, jeg føler at han er så glad i andre jenter…..Han liker profilbildene til andre jenter konstant, og han har likt min eks-venninnes bilde nylig (hun han var utro med). Dette reagerte jeg på veldig på, og han kaller meg en dramaqueen og at dette er fjortis tendenser. Men, har jeg rett til å reagere på alt det her?

Anonym poster: b62aa12d49cee39466aaf9a9908fae0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også reagert.. Og kvittet meg med hele fyren, han høres ut som en komplett idiot

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har rett til å reagere på det og du skal reagere på det. Jeg har nylig avsluttet et forhold med samme type egoistiske svin.

Har du en tendens til å tåle for mye i relasjoner fordi du er redd for å bli alene?

Det kommer nok ikke til å fungere så lenge han oppfører seg sånn. Det forverrer også din BPD. Han gjør deg bare mer usikker på deg selv når han overkjører deg sånn. Du skal ikke tåle det. Mitt aller beste råd er å være singel til du har fått mer ro i deg selv. Når du skal ut på markedet igjen så må du være veldig bevisst på dine grenser, så du ikke havner i et nytt forhold hvor du overkjøres med pissprat som det der han driver med.

Tror du det er han du ville vært sammen med om du kunne få hvem som helst?

Anonym poster: 686e903d88b8f837c216dd6c1868cdb1

• Liker 2
Gjest lighter
Skrevet

Ja, det har du i høyeste grad rett til å reagere på. Han er jo fryktelig respektløs oven for deg, og det bør du ikke finne deg i .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare tilføye at ikke bare har du rett til å bli sur, men du har rett til å dumpe han og aldri snakke med han igjen. Du har også rett til å gå videre med hevet hode, få et bedre liv, bli frisk og sterkere, få drømmer, få drømmejobben, drømmelivet, bli selvstendig, bli stabil, alt godt du kan tenke deg.

Bare ikke røm inn i et nytt forhold :) Sett deg selv først.

Anonym poster: 686e903d88b8f837c216dd6c1868cdb1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

ja det har du, få han langt vekk fra livet ditt.. det han har gjort og gjør er ufattelig respektløst.. Ingen fortjener slik behandling. Har vært i en ikke så ulik situasjon selv.. helt til jeg innså at nok var nok. Dumpet han på dagen, tok en hopp-på reise til varmere strøk og kom hjem igjen lykkelig og stolt over meg selv. Enklere sagt enn gjort, men virkelig verdt det.

Anonym poster: 1d0186439ae5cbfc957f48eddf63d4ee

• Liker 1
Skrevet

Han drar deg ned.

Sånn skal ikke et parforhold være.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...