AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Jeg er en gutt på 20 år som aldri har vært i et forhold, jeg har heller aldri hatt sex, selv om jeg var nære ved engang. Hun var ekstremt full og jeg ville ikke utnytte henne, så ingenting skjedde annet enn at vi kyssa. Jeg har ikke noe særlig god selvtillit når det kommer til å prate med jenter. Etter introduskjonen går jeg alltid tom for ting å prate om. Ikke er jeg noe særlig kjekk heller, men liker da å tro jeg har en ålreit personlighet. Jeg vet jeg bare er 20 år og har hele livet foran meg, men jeg tenker fortsatt litt sånn "tenk om jeg aldri finner ei jente", "tenkt om jeg finner henne, men ikke klarer å prate med henne". I tillegg er det jo nå jeg vil ha kjæreste, folk på facebook går jo inn og ut av forhold som bare det, mens jeg sitter her og aldri har hatt noen. Det er litt kjipt Dessuten så er jeg litt redd for at jenter synes det er rart å aldri ha hatt kjæreste eller sex før som 20-åring og at dette er turn-off. Anonym poster: 16fb0b50881bc1da5a289e64e54a5352
Poserose Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er også 20 og regner med jeg ville syntes det var helt greit om en gutt ikke hadde hatt kjæreste før Og hvis jeg hadde vært på noen dater med en gutt jeg likte og han sa han var jomfru hadde jeg bare tatt det derfra, ikke noe stress Kanskje ikke det du tar opp på første date, vet ikke helt. Dette forutsetter jo at du finner deg en litt anstendig jente da, ikke gå for bimboene med rosablogger om du vil ha ei som er snill og forståelsesfull. Jeg går også alltid tom for samtaleemner etter jeg har spurt om alder, hjemsted og studie btw..
InnvadrerHybrid Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Hva som plager deg mest, aldri hatt sex eller bare det å ha en kjæreste?
OnFire Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Dessuten så er jeg litt redd for at jenter synes det er rart å aldri ha hatt kjæreste eller sex før som 20-åring og at dette er turn-off. Det må du ikke finne på å fortelle før dere evt har blitt sammen, og selv da er det et tema som jeg fraråder deg å gå inn på. 20 er ikke spesielt gammelt, hvis situasjonen er den samme når du er 25 kan jeg skjønne at det begynner å bli ille. Er det ikke mange på samme alder du kjenner som også er jomfru og aldri har vært sammen med noen? Av de jeg hang sammen med da jeg var 15-20 er det en sjanse for at opptil halvparten av dem fortsatt er jomfru, og vi begynner å nærme oss 30.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg "mistet" jomfrudommen når jeg var 20 og fikk min første kjæreste når jeg var 21. Anonym poster: a72eee029d001cc92d355ba9ed1d068a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Jeg var jomfru til jeg var 22 og fikk min første kjæreste da jeg var 23. Angrer på at jeg ikke var jomfru til 23 også. Nå er jeg midt i 30 årene, singel og uten barn. Det hadde jeg ikke trodd for 10 år siden, men nå stresser jeg mindre med dette enn noen gang før! Anonym poster: b50619c556f32d2613f840a099b7cf01
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 ganske mange som ikke har sex/forhold før man flytter hjemmefra og det er jo når man er omtrent 20. Anonym poster: f75e131a75c0eabc7e10c74ca9228721 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå