Gjest roseduft Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hvor kjøpte du ditt undertøy, eller hvor har du planer om å kjøpe det? Og hva? Jeg er på jakt etter ett romantisk sett i hvit, stroppeløs bh med litt push, en matchende søt truse, og hvite hofteholdere + stayups! Fant ett perfekt sett fra Calvin Klein, men 3000,- var litt i overkant av hva jeg hadde tenkt Noen tips?
Petalouda Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Under kjolen skal jeg bare ha en truse, og jeg har kjøpt en helt enkel hudfarget hipster fra Lindex til 79 kroner, helt plain foran og blonder bak, det er det som passer best under min kjole. og så har jeg kjøpt en slags bodygreie som jeg skal bruke enten siste kvelden vi skal sove sammen før bryllupet (altså etter bryllupsmiddagen vår som jo skal være to dager før vielsen, det blir jo som en minibryllupsnatt på en måte) - eller så skal jeg bruke den kvelden etter bryllupet, altså ikke selve bryllupsnatten men natten etterpå. Det er en sånn hvit bodysak med knapper i skrittet, vet ikke om dere husker sånn som var sinnsykt populært på begynnelsen av nittitallet da Cindy Crawford skapte furore med de aller første stoooore HMplakatene ... tynne stropper, knapper i skrittet og innebygget bh og sånn lignende ... da kjæresten og jeg ble sammen i 1991 hadde jeg en sånn og det har han aldri glemt gitt ... så han (vi) skal gjenoppleve ungdommen 4
Gjest Adriane Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Har ikke kjøpt ennå, og usikker på hvor jeg skal kjøpe. Men vil gjerne følge tråden i tilfelle gode tips. Jeg bruker ikke akkurat standardstørrelser, så vet ikke helt hvor jeg kan handle. Har vurdert å sjekke på Brudehuset Hamar, for jeg vet at de iallfall har store størrelser i kjoler. Håper på at det da kanskje også har i undertøy. Men mistenker samtidig at de ikke akkurat er billige på undertøyet der
Ike Skrevet 1. mars 2013 #4 Skrevet 1. mars 2013 Kjøpte mitt fra Calvin Clein. Dyrt? Ja. Men det er UTROLIG god kvalitet, har brukt det masse, og det har holdt seg fint i årevis. Alltid kjekt med et sett som er litt ekstra pent, de dagene du vil pynte deg litt ekstra eller skal noe spesielt. Tror jeg betalte rundt 1800. Dette var på spesialforretning for undertøy, der jeg fikk mye hjelp til å ta mål etc. for å finne riktig størrelse og type i.f.t. kløften på kjolen osv. Ble veldig fornøyd!
Moderfavn Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Har ikke kjøpt ennå, og usikker på hvor jeg skal kjøpe. Men vil gjerne følge tråden i tilfelle gode tips. Jeg bruker ikke akkurat standardstørrelser, så vet ikke helt hvor jeg kan handle. Har vurdert å sjekke på Brudehuset Hamar, for jeg vet at de iallfall har store størrelser i kjoler. Håper på at det da kanskje også har i undertøy. Men mistenker samtidig at de ikke akkurat er billige på undertøyet der Har du sett på detstoreunder.no? De har jo diverse undertøy.
pusla Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med undertøy. Det viser seg at kjolen min er helt umulig sånn sett; den er av chiffon og alt synes under. Jeg kjøpte en body som jeg tenkte å bruke, men sømmene som går oppe ved lysken/låra liksom, synes kjempegodt og lager rynke på kjolen. Truse går ikke, for kantene synes. Det eneste som kan funke, er noe som går ned på lårene og er helt opp tilogmed bh. Men finnes det da??
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #7 Skrevet 1. mars 2013 Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med undertøy. Det viser seg at kjolen min er helt umulig sånn sett; den er av chiffon og alt synes under. Jeg kjøpte en body som jeg tenkte å bruke, men sømmene som går oppe ved lysken/låra liksom, synes kjempegodt og lager rynke på kjolen. Truse går ikke, for kantene synes. Det eneste som kan funke, er noe som går ned på lårene og er helt opp tilogmed bh. Men finnes det da?? Det finnes sånne hold-in truser som går fra midt på lårene og helt opp til bh Jeg har brukt det selv, kjøpte på lindex tror jeg for noen år siden, men de har det garantert andre steder nå også. Anonym poster: ddfdc335473ff8714d9c61618033484d
Anglofil Skrevet 1. mars 2013 #8 Skrevet 1. mars 2013 Kjøpte ikke noe spesielt undertøy, for meg var det viktig at det var komfortabelt, ikke sexy. Mvh Yvonne
pusla Skrevet 1. mars 2013 #9 Skrevet 1. mars 2013 Det finnes sånne hold-in truser som går fra midt på lårene og helt opp til bh Jeg har brukt det selv, kjøpte på lindex tror jeg for noen år siden, men de har det garantert andre steder nå også. Takk for tips! Dersom trusa slutter ganske opp til bh og jeg finner en helt plain bh uten stropper kan det muligens gå. Det erlitt pynt på kjolen akkurat under brystet og da får jeg kamuflert sømmer etc der, tror jeg.
Gjest Adriane Skrevet 1. mars 2013 #10 Skrevet 1. mars 2013 Har du sett på detstoreunder.no? De har jo diverse undertøy. Takk for tipset, der fant jeg flere ting jeg likte!
Gjest Adriane Skrevet 1. mars 2013 #11 Skrevet 1. mars 2013 Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med undertøy. Det viser seg at kjolen min er helt umulig sånn sett; den er av chiffon og alt synes under. Jeg kjøpte en body som jeg tenkte å bruke, men sømmene som går oppe ved lysken/låra liksom, synes kjempegodt og lager rynke på kjolen. Truse går ikke, for kantene synes. Det eneste som kan funke, er noe som går ned på lårene og er helt opp tilogmed bh. Men finnes det da?? Jeg vet ikke om du også ønsker sånn holdin-effekt, men gjør du det, så har iallfall Trinny and Susannah sånn som det høres ut som du tenker på. De har den blant annet her. Dyr, men definitivt verdt pengene (dersom man ønsker holdin/shaping)
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #12 Skrevet 1. mars 2013 Kiss me Deadly Hepbrun and Leigh. Anonym poster: fd1ef34d75dffe52195ff309eb4078a2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #13 Skrevet 1. mars 2013 Har ikke kjøpt ennå, og usikker på hvor jeg skal kjøpe. Men vil gjerne følge tråden i tilfelle gode tips. Jeg bruker ikke akkurat standardstørrelser, så vet ikke helt hvor jeg kan handle. Har vurdert å sjekke på Brudehuset Hamar, for jeg vet at de iallfall har store størrelser i kjoler. Håper på at det da kanskje også har i undertøy. Men mistenker samtidig at de ikke akkurat er billige på undertøyet der Der er de skikkelig ufine mot folk. Kjenner flere som har boikottet stedet etter de fikk dårlig behandling der. Spesielt folk som er litt store. Anonym poster: fd1ef34d75dffe52195ff309eb4078a2
Gjest Adriane Skrevet 1. mars 2013 #14 Skrevet 1. mars 2013 Der er de skikkelig ufine mot folk. Kjenner flere som har boikottet stedet etter de fikk dårlig behandling der. Spesielt folk som er litt store. Anonym poster: fd1ef34d75dffe52195ff309eb4078a2 Uff, det hørtes ikke bra ut... Da dropper jeg nok å sjekke der. Takk for at du sa i fra!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #15 Skrevet 1. mars 2013 Uff, det hørtes ikke bra ut... Da dropper jeg nok å sjekke der. Takk for at du sa i fra! Vel. Jeg mener jo at du har rett til å gjøre opp din egen mening om et sted. Men ikke legg igjen penger der om du opplever å bli dårlig behandlet. Kjenner til dem fordi jeg har gått på en frisørskole i Hamar og de pleide å spørre elevene om de ville hjelpe til med å stille som modeller for noen av kjolene samtidig som de gjorde hår og sminke på modellene. Var ei som ikke var slank som stilte opp som modell om de ville ha henne og de hadde fnyst henne opp i ansiktet og sagt nei. Og hevdet at de ikke hadde kjoler som passet henne. Og hun var ikke kjempestor for å si det sånn. Ei familien med samboeren min fikk også dårlig behandling der, men jeg fikk aldri høre detaljene. Og så har jeg og ei venninne vært innom der og ble ignorert. De hørte at det kom inn folk, men stod bare på bakrommet men en annen brud og sa ikke hei engang. Anonym poster: fd1ef34d75dffe52195ff309eb4078a2
Petalouda Skrevet 1. mars 2013 #16 Skrevet 1. mars 2013 er det ikke de som skal ha fire hundre kroner for at man skal få prøve kjole der? for meg er det så definitivt god nok grunn til å ligge langt unna.
pusla Skrevet 1. mars 2013 #17 Skrevet 1. mars 2013 Jeg vet ikke om du også ønsker sånn holdin-effekt, men gjør du det, så har iallfall Trinny and Susannah sånn som det høres ut som du tenker på. De har den blant annet her. Dyr, men definitivt verdt pengene (dersom man ønsker holdin/shaping) Har sett på den, men de sømmene som går i bue foran der kommer til å synes gjennom. Jeg må ha hele veien uten sømmer liksom, og det har jeg ikke sett enda. Er også usikker på om jeg bør ha holdin, siden kjolen allerede er nesten helt på det "innerste" på snøringa.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #18 Skrevet 1. mars 2013 er det ikke de som skal ha fire hundre kroner for at man skal få prøve kjole der? for meg er det så definitivt god nok grunn til å ligge langt unna. De tar 390kr for konsultasjonstime med prøving av kjoler. Noe som blir trekt fra i prisen til kjolen om du velger å kjøpe kjole der. Anonym poster: fd1ef34d75dffe52195ff309eb4078a2
Gjest Adriane Skrevet 1. mars 2013 #19 Skrevet 1. mars 2013 Vel. Jeg mener jo at du har rett til å gjøre opp din egen mening om et sted. Men ikke legg igjen penger der om du opplever å bli dårlig behandlet. Kjenner til dem fordi jeg har gått på en frisørskole i Hamar og de pleide å spørre elevene om de ville hjelpe til med å stille som modeller for noen av kjolene samtidig som de gjorde hår og sminke på modellene. Var ei som ikke var slank som stilte opp som modell om de ville ha henne og de hadde fnyst henne opp i ansiktet og sagt nei. Og hevdet at de ikke hadde kjoler som passet henne. Og hun var ikke kjempestor for å si det sånn. Ei familien med samboeren min fikk også dårlig behandling der, men jeg fikk aldri høre detaljene. Og så har jeg og ei venninne vært innom der og ble ignorert. De hørte at det kom inn folk, men stod bare på bakrommet men en annen brud og sa ikke hei engang. Anonym poster: fd1ef34d75dffe52195ff309eb4078a2 Dette er informasjon som gjør at det for meg er fullstendig uaktuelt å besøke den butikken. Det er så respektløst og stygt gjort: og slike steder har jeg ingen interesse av å legge igjen ei eneste krone hos. Får vondt av den jenta som opplevde dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå