1kvinne Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Frokost : 1 meget grovt rundstykke med (skrapa) Vita lett smør, skinkesteik pålegg, tomat og agurk. Vann Lunsj : kylling stekt i litt margarin med salat til, 1 skive loff. Vann Mellom : 1 banan Middag : 1 fullkornwrap med 2 ss tacokjøttdeig, salat,agurk, tomat, 1tacoskjell med 1 ss taco kjøttdeig, salta, tomat og agurk. Kvelds : Brownies (100 gr ca, vet det er fy fy fy fy fy fy, men var svak) Har trent Cardio i 60 min i dag men alikavel, hjelp meg dere eksperter please ))) Høgde: 168, vekt : 74
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Kyllingen kan hives i ovnen istedenfor å stekes, da sparer du margarinen, pluss kyllingen blir saftigere. Ville kuttet ut tacoskjellet, og kjørt på med mer kjøttdeig i wrapen (eller omvendt). Det er lov å kose seg! Prøv bær istedenfor brownies til kvelds Blåbær med litt melk på er supergodt. Anonym poster: 5366c2e8225461f8f51f35f190b20fa7 1
Gjest *Maja* Skrevet 1. mars 2013 #3 Skrevet 1. mars 2013 Mer av proteiner, grønnsaker. frukt og grove kornprodukter. Bruk god olje til steking fremfor margarin.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #4 Skrevet 2. mars 2013 Du skriver jo ikke mengde, men det virker litt lite. Bytt ut loffen med noe skikkelig grovt og ta mer kyllingkjøttdeig i wrapen. Dropp tacoskjellet og broeniesen (det skjønte du) Du kan spise nokså mye av magert kjøtt som kylling, karbonadedeig, hvit fisk osv. Skal du ned mye anbefaler jeg vektklubb.no. Ellers er vel diett.no gratis for å få oversikt. Anonym poster: cd9efb058069ec0b773e3a425099efa9
Gjest Kimli Skrevet 2. mars 2013 #5 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Frokost : 1 meget grovt rundstykke med (skrapa) Vita lett smør, skinkesteik pålegg, tomat og agurk. Vann Lunsj : kylling stekt i litt margarin med salat til, 1 skive loff. Vann Mellom : 1 banan Middag : 1 fullkornwrap med 2 ss tacokjøttdeig, salat,agurk, tomat, 1tacoskjell med 1 ss taco kjøttdeig, salta, tomat og agurk. Kvelds : Brownies (100 gr ca, vet det er fy fy fy fy fy fy, men var svak) Har trent Cardio i 60 min i dag men alikavel, hjelp meg dere eksperter please ))) Høgde: 168, vekt : 74 Enkelt og greit; bytt margarinet i en god kaldpresset olje (raspolje f.eks eller evnt. cocosa eller olivenolje), bytt loffen med 1/2 grovt rundstykke i stedet, evnt. knekkebrød eller heller bønner/linser, dropp bananen til en frukt med litt færre karbs, eksempelvis et eple og DROPP brownien eller bytt den ut i et par (ikke overdriv) knekk mørk sjokolade (opp mot 70-80% ideelt sett). Personlig ville jeg ha holdt meg unna søte ting som dette til jeg hadde nådd vektmålet mitt, da raske karbs/sukker ikke akkurat trigger hjelper på søtsuget.. I tillegg bør du spise mer, øk inntaket av grønnsaker og mer protein. Inkl. gjerne et par kokte egg, kylling/svin, cottage cheese mm. Lykke til! Endret 2. mars 2013 av Kimli
Redbull Skrevet 3. mars 2013 #6 Skrevet 3. mars 2013 Skal du ned mye anbefaler jeg vektklubb.no. Ellers er vel diett.no gratis for å få oversikt. Anonym poster: cd9efb058069ec0b773e3a425099efa9 ShapeUp appen på mobil (fins på nett også) er genial!
Elle Melle Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Det spørs om du bare forsøker å spise sunt eller om du skal slanke deg. Skal du slanke deg er det veldig lurt å telle litt kalorier til du har skaffet deg oversikten over hvilke matvarer som inneholder hvor mange kalorier. Grovt brød inneholder ikke nødvendigvis færre kalorier enn lyst brød, men det er sunnere for kroppen likevel. Tortillas kan inneholde like mye kalorier som marshmallows, så jeg ville kanskje byttet ut tacoskjel og tortillas med andre ting du kan spise mere av. Det er liksom ikke verd det hvis den ene lefsen på 40 gram kan byttes ut med 100 gram karbonadedeig. Bytt ut vitamargarinet med magerost med kylling. Det er 13 kalorier i 10 gram ost og 36 i tilsvarende mengde margarin. Hvis du ganger det opp blir det en god del sånn over tid. Spis gjerne knekkebrød i stedet for brød, det er en vanesak. Det er ganske vanskelig å spise brødmåltider med margarin og samtidig begrense kaloriinntaket. Velger du rett sort knekkebrød, smører dem med magerost og bruker lette pålegg som kokt skinke, kalkun, go og mager leverpostei, go og mager salami, lettere gulost osv, kan du spise mye mer uten å få i deg så mye kalorier. Så skaff deg oversikt er mitt beste tips, så unngår du å spise de tingene som ødelegger for alle de sunne valgene. Jeg liker i alle fall å ikke "kaste bort kalorier" på ting jeg ikke har stor glede av å spise. Skal det være kaloririkt bør det være skikkelig verd det, og helst bare av og til.
KaDust Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Du spiser helt greit, men jeg ville hvertfall kuttet ut loffen og byttet den ut med noe mer fiberrikt. Ellers blir det bare tomme kalorier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå