Gå til innhold

Vil ha lavere fettprosent, noen konkrete forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier vil jeg ha noen konkrete forslag til diett og dessuten en styrketreningsplan for hele kroppen. Jeg hadde blitt superglad om noen tok seg til til å sette sammen dette for meg :)

Anonym poster: 0ee906082165c77d3f9fcdecfec6d6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å betale en pt for å skreddersy diett- og treningsplan tilpasset DIN kropp og behov?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vært utrolig skeptisk til å sette sammen en treningsplan og en diettplan til en random person på nettet som jeg ikke visste noenting om. Likeledes ville jeg vært utrolig skeptisk til at noen random på nettet skulle satt sammen en trenings- og diettplan til meg. :ler:

Helt enig med fitness_ - få en profesjonell til å gjøre det tilpasset dine behov.

Anonym poster: 0e216110ebeedf7170799f70358a5bd8

Skrevet

For alt vi vet kan du være en anorektisk tenåring med diabetes type 1. Man kan ikke sette opp en livsstilsendring til noen man ikke vet noe om! Og for å få hjelp til dette bør du oppsøke de som er utdannet på området.

• Liker 1
Skrevet

Tren en helkroppsstyrkeprogram - ligger masse tips og konkrete forslag til dette på nett , sjekk feks. via fitnessbloggen.no

Der er det vel også tips om mat. Du må finne ut hvor mye du forbruker totalt hver dag , inkl. trening , så legger du deg 3-500 kalorier under det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...