AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Har møtt den jeg tror kan være mannen i mitt liv og ble forelsket på vår første date. Høres vilt ut, men det er sant. Følelsesmenneske som jeg er, fortalte jeg på vår ande date at jeg er forelsket i ham. Han sa da at jeg må være forsiktig med å bli forelsket så fort.....! Han sa at han ikke er forelsket i meg, for vi har tilbrakt for lite tid sammen - men han vil vi skal fortsette å møtes og bli bedre kjent. Han har sagt at han har følelser for meg, og det forklarte han med at han har gode følelser for meg, at han virkelig liker meg, og kanskje kan han bli forelsket etterhvert, men det er for tidlig å si. Uff, betyr det at løpet er kjørt, at han aldri vil bli forelsket i meg? Eller, er det noen av dere som har opplevd noe lignende som endte godt når dere ble bedre kjent? Er det vanlig å bli forelsket etter en stund, eller er det håpløst siden han ikke allerede er blitt det? Han er i midten av 40-årene, skilt, og jeg er i midten av 30-årene og skilt. Anonym poster: 3187cd0225c5aca2ca0f5bdd3bdcb4a5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Herre jesus kvinne, ro ned. Det er ikke vanlig å bli forelsket på første date. Gi den stakkars mannen litt tid. Du stresser alt for mye. Du virker noe nevrotisk. Anonym poster: 60166098c51d627d8ea5ee5f94ffce83 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Uansett hva du føler nå er det for tidlig å være "sikker" på at dette (dine følelser) kommer til å vare eller fortsette å være bra (dere kan vise dere å være helt inkompatible i et forhold). Og det er helt vanlig at man ikke blir forelska etter en date eller to selv om man kan like den andre veldig godt og bli forelska etter hvert... Da jeg møtte kjæresten ble jeg fort tiltrukket og betatt - og tenkte mye på ham, men forelska tror jeg ikke jeg var før etter et par måneder. Anonym poster: 355e60092dc1903872328161aab86016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå