Tabris Skrevet 28. februar 2013 #1 Del Skrevet 28. februar 2013 Ok, la meg starte med å si at ja, jeg vet at McD er usunt og crap mat. Men noen ganger er jeg i humør for noe usunt crap mat, og da går jeg på McD. Så i dag etter jobb kjørte jeg innom for å ta med noe burgermat hjem til meg og samboer. Og ble temmelig satt ut av støynvået der inne. Det som lager mest bråk er naturlig nok alle barne og lekeområdet. McD er jo en familierestaurant, så det er jo å forvente at det blir litt bråk fra barn. Men støynivået fra dem kan bli ganske høyt når det blir så konsentrert. I tillegg er det en maskin bak disken som til stadighet piper - kontinuerlig. En høy, vond pipelyd. Det høres ut som en alarm og skjærer i ørene etter kort tid. Dette jammeret går godt sammen med en fin dur av generelt prat mellom gjestene samt radiomusikken som står på i bakgrunnen. Til slutt blir denne larmen hendig krydret av barn som plutselig gråter eller hyler i en svært vond frekvens, høye mobillyder i køen, et brett som går i gulvet og pipelyder og bråk fra drive-by delen. Etter to minutter i køen var det lett irriterende, etter fem minutter begynte jeg å bli sliten og da jeg endelig fikk maten så hadde jeg begynt å få en dunkende hodepine. Det er greit nok for meg som står noen minutter i kø og så går ut igjen. Om så var, så kan jeg droppe og gå der hvis jeg synes det blir for mye. Men jeg synes virkelig synd på de som jobber der og må stå i den støyen i flere timer i strekk. Jeg hadde vært ødelagt hadde det vært meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. februar 2013 #2 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg skulle egentlig søke jobb på McD da jeg var 17 å ikke visste bedre. Gode gud for at jeg ikke gjorde det for og si det slik! Hadde død der etter ei helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, det er temmelig intenst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 1. mars 2013 #4 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg hadde nok heller ikke roket støynivået med å jobbe der i flere timer. Dog har jeg aldri hatt problemer med støynivået hverken fra barna eller eventuelle maskiner når jeg har vræt der som gjest, men folk har jo forskjelige toleransegrenser for støy Og, når man er vant til femåringer og deres støynivå når de er flere sammen, så utvikler den grensa seg kanskje litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 1. mars 2013 #5 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg reagerer også på støynivået på McDonalds. Den kassa irriterer meg og har alltid irritert meg, og den irriterer meg enda mer nå som jeg er døv på et øre. Den skjæringa i det øret gjør nesten vondt. De lekeplassene på McDonalds unngår jeg alltid. Det er helt grusomt. Ungene skriker og vræler. Foreldrene vræler til ungene igjen, sånn at de kan dempe seg. Nei, jeg trives ikke så veldig godt på McDonalds og syntes DriveInn er fint jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #6 Del Skrevet 1. mars 2013 Dere har helt rett, men McDonalds driver butikk, og henvender seg ikke til de som liker det stille og rolig. Styr unna dere som ikke liker.Så enkelt er det. Anonym poster: 5fc268c36a33651ec2b6e9051b75bee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mars 2013 Styr unna dere som ikke liker.Så enkelt er det. Anonym poster: 5fc268c36a33651ec2b6e9051b75bee8 Som du kanskje så i startinnlegget mitt, så nevnte jeg akkurat det og skrev at jeg synes mer synd på de som jobber der enn meg som gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #8 Del Skrevet 1. mars 2013 Som du kanskje så i startinnlegget mitt, så nevnte jeg akkurat det og skrev at jeg synes mer synd på de som jobber der enn meg som gjest. Ble litt overveldet av din beskrivelse av dine plager,men ser du har rett,beklager. Regner med at de vet hva de går til,hvis ikke slutter de nok. Anonym poster: 5fc268c36a33651ec2b6e9051b75bee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 1. mars 2013 Hva er det egentlig som piper sånn på McD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #10 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er deres strategi. Jo mer bråk, jo fortere spiser folk. Og går fortere ut, og mer kunder inn. Mc. Donalds er milliard-butikk. Det går kjapt, og man blir jaggu fort sulten igjen. Man kan like gjerne spise papp. Anonym poster: 7626e2176eafc8a1b97c9e7555d221b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #11 Del Skrevet 1. mars 2013 Hva er det egentlig som piper sånn på McD? Det er når burgerene er ferdig stekt. Anonym poster: 7626e2176eafc8a1b97c9e7555d221b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 1. mars 2013 #12 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg har alltid trodd det har vært kassa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #13 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er når burgerene er ferdig stekt. Anonym poster: 7626e2176eafc8a1b97c9e7555d221b9 Det må jo være helt forferdelig å jobbe med den konstante ulingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 1. mars 2013 #14 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jeg tviler sterkt på at McDonalds er såkalt "crap mat" (ekkel blanding av engelsk og norsk forresten ) - altså bæsjemat. Javel, kanskje ikke høykvalitetsmat, men det er da ikke laget av møkk heller. Nåvel, uansett, ble du mett? Smakte det godt? Var det billig? Skal man forby barn å være på McDonalds og pålegge McDonalds å kjøpe maskiner som ikke piper i tilfelle 1 av 16 kunder for hodepine av å stå hele 5 minutter i kø for å vente på bæsjemat? Endret 1. mars 2013 av Badebuksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Hunter Skrevet 1. mars 2013 #15 Del Skrevet 1. mars 2013 Men er ikke en slags familierestaurant da? Og litt tilpasset unger? Jeg liker ikke unger spesielt godt, men de må jo få lov til å leke og ha det gøy. Hadde vært annerledes om det var en typisk fin restaurant, men på mcd synes jeg det er greit med litt støy. Men det er meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg tviler sterkt på at McDonalds er såkalt "crap mat" (ekkel blanding av engelsk og norsk forresten ) - altså bæsjemat. Javel, kanskje ikke høykvalitetsmat, men det er da ikke laget av møkk heller. Nåvel, uansett, ble du mett? Smakte det godt? Var det billig? Skal man forby barn å være på McDonalds og pålegge McDonalds å kjøpe maskiner som ikke piper i tilfelle 1 av 16 kunder for hodepine av å stå hele 5 minutter i kø for å vente på bæsjemat? Eh...nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 2. mars 2013 #17 Del Skrevet 2. mars 2013 Eh...nei? Så du ble ikke mett, det smakte ikke godt, og det var ikke billig. Lyver du nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #18 Del Skrevet 2. mars 2013 Så du ble ikke mett, det smakte ikke godt, og det var ikke billig. Lyver du nå, eller? Det var svar til ditt siste spørsmål om man skal forby barn og pipende maskiner pga folk som står i kø. Som jeg skrev tydelig i førsteinnlegget så er det ikke folk i kø jeg bekymrer meg for, det er de som jobber der. At jeg ble mett og at maten var billig har ingenting med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 2. mars 2013 #19 Del Skrevet 2. mars 2013 At jeg ble mett og at maten var billig har ingenting med det å gjøre. Jo. For da skal du ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 2. mars 2013 Jo. For da skal du ikke klage! Så hvis maten er billig og man blir mett så har man ikke lov å klage på ting som f.eks støynivå, hygiene, servicenivå eller annet? Mener du dette seriøst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå