Gå til innhold

Burde jeg gjøre det slutt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sammen med eksen som var utro opp til flere ganger for et halår siden. Etter mye masing fra hans side og mange løfter om at dette aldri skulle skje flere ganger ble vi sammen igjen. Jeg har troa på at han har modnet en del siden han var utro, men klarer allikevell ikke helt å stole på han siden han tidligere har løyet masse til meg og i tilegg vært utro. Da han maset om å få meg tilbake gjorde jeg det klart for han at det ville bli tungt og i tillegg ta masse tid å bygge opp forholdet og ikke minst tilitten, og gjorde han klar for at dette måtte han forstå og være villig til å bruke tid på. Jeg sa at det ville kreve utrolig mye av meg å bli sammen med han igjen, og jeg sa at jeg hadde null interesse i forholdet om han allikevell skulle flytte til sommeren som nå kommer for å studere, i og med at jeg innen den tiden trolig ikke ville stole nok på han til å være i et avstandsforhold.

Nå har han funnet ut at han skal studere i utlandet, og bryr seg ikke om at dette vil være helt forferdelig for meg som sitter hjemme å ikke aner om han er utro igjen. Hva ville dere gjort? Har jo ikke lyst å gjøre det slutt nå som jeg har prøvd å bygge opp tilitt og brukt mye tid på forholdet, men samtidig syns jeg han tar ganske egoistiske avgjørelser og burde spart meg fra å bli sammen med han når dette var noe jeg sa klart fra om at jeg ikke ville gå igjennom.

Anonym poster: 88e27550f321bab08d8ed5a3aefd9303

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville definitivt gjort d slutt.

For at et langdistanseforhold skal fungere er det nødvendig med tillitt, det er det ikke i deres forhold. Dessuten; han bryr seg jo tydeligvis ikke om deg om han plutselig bestemmer seg for å reise utenlands for å studere etter å nettopp ha blitt sammen med deg igjen.

Skrevet

Han er tydeligvis en egoist, og slike kan ikke stoles på. Vær like egoistisk selv.

Anonym poster: d7d8c9f16f97b2af5e4bc05baa371cf9

Skrevet

Bra det er flere som mener det, var litt redd for at folk skulle synes jeg er for kravstor. Blir vel singel igjen straks da...

Hilsen Ts

Anonym poster: 88e27550f321bab08d8ed5a3aefd9303

Skrevet

Uff... Tror nok du vet veldig godt hva det beste for deg er.

Sender en god klem til deg TS :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke han er egoistisk og slem som vil studere i utlandet, men forstår din reaksjon også. Likvel er det slik at man skal ikke la sjanser til å studere i utlandet gå fra seg, det er noe av det eldre folk gjerne angrer mest på (at de ikke fikk tatt en del av studietiden i utlandet).

Sjansen for at det blir dere til slutt er jo ikke så stor, men han kan leve på minnene av stuidieoppholdet resten av livet. Skjønner han godt, jeg.

Skjønner deg også. Jeg ville nok gjort det slutt, hvis jeg var deg. Året han er utenlands, kommer til å være et mareritt for deg, når tilliten allerede er brutt en gang. Lykke til!

Anonym poster: 88299d8da865e6708e05a8d93709886f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...