AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Ble sammen med eksen som var utro opp til flere ganger for et halår siden. Etter mye masing fra hans side og mange løfter om at dette aldri skulle skje flere ganger ble vi sammen igjen. Jeg har troa på at han har modnet en del siden han var utro, men klarer allikevell ikke helt å stole på han siden han tidligere har løyet masse til meg og i tilegg vært utro. Da han maset om å få meg tilbake gjorde jeg det klart for han at det ville bli tungt og i tillegg ta masse tid å bygge opp forholdet og ikke minst tilitten, og gjorde han klar for at dette måtte han forstå og være villig til å bruke tid på. Jeg sa at det ville kreve utrolig mye av meg å bli sammen med han igjen, og jeg sa at jeg hadde null interesse i forholdet om han allikevell skulle flytte til sommeren som nå kommer for å studere, i og med at jeg innen den tiden trolig ikke ville stole nok på han til å være i et avstandsforhold. Nå har han funnet ut at han skal studere i utlandet, og bryr seg ikke om at dette vil være helt forferdelig for meg som sitter hjemme å ikke aner om han er utro igjen. Hva ville dere gjort? Har jo ikke lyst å gjøre det slutt nå som jeg har prøvd å bygge opp tilitt og brukt mye tid på forholdet, men samtidig syns jeg han tar ganske egoistiske avgjørelser og burde spart meg fra å bli sammen med han når dette var noe jeg sa klart fra om at jeg ikke ville gå igjennom. Anonym poster: 3ce514e2d4799a655ea3efc0b4d64d80
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Jeg hadde ikke utsatt meg selv for mer smerte og forlatt den dotten der for godt. Uansett lovnader kommer han ikke til å endre seg. Anonym poster: 06576c430fedb96d8900004389032554 1
Steinar40 Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Han har nå bevist at han ikke er til å stole på.
amanda18 Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 (endret) . Endret 2. juni 2013 av amanda18
Steinar40 Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Les hva du selv sa i hovedinnlegget ditt: "Jeg sa at det ville kreve utrolig mye av meg å bli sammen med han igjen, og jeg sa at jeg hadde null interesse i forholdet om han allikevell skulle flytte til sommeren som nå kommer for å studere, i og med at jeg innen den tiden trolig ikke ville stole nok på han til å være i et avstandsforhold." Han driter i det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Les hva du selv sa i hovedinnlegget ditt: "Jeg sa at det ville kreve utrolig mye av meg å bli sammen med han igjen, og jeg sa at jeg hadde null interesse i forholdet om han allikevell skulle flytte til sommeren som nå kommer for å studere, i og med at jeg innen den tiden trolig ikke ville stole nok på han til å være i et avstandsforhold." Han driter i det. Jeg må si meg enig med Steinar40. Anonym poster: 286304729fd2719fc161385253f38a19
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Bra å høre at folk tenker likt som meg, var redd for at folk skulle synes jeg er for kravstor. Får straks besøk av fyren, så da er jeg vel singel igjen straks... Anonym poster: 3ce514e2d4799a655ea3efc0b4d64d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå