Tahlia Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Er det noen her som interesserer seg for supermat?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Ja, jeg interesserer meg for supermat i form av naturlig mat, men ikke tilskudd, shaker og slikt. Var det det du mente? Anonym poster: 4ea0d849b3af195fd86c138b7b87e0ae
2shy Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jeg interesserer meg for supermat, og bruker det gjerne daglig. Mest bruker jeg hamp (både pulver og frø), og hvetegress. Jeg vet ikke helt hva AB over meg mener med tilskudd osv, for supermat er ikke tiskudd, supermat er MAT.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Ja, jeg interesserer meg for supermat. Supermaten spiser jeg som et supplement til et ganske normalt kosthold. Ser på det som en forsikring ift til at kroppen skal få det trenger. Pleier å ta supermat som hvetegress, spirulina, hampfrø og bipollen og blander med eplejuice og noen grønnsaker i en smoothie. Synes ikke det smakte så godt i begynnelsen, men for meg var det ihvertfall en tilvenningssak. Kan anbefale den nye nettbutikken www.naturalis.no når det gjelder innkjøp, gode priser. Det er som 2shy sier at supermat er mat, mens mye av det vi spiser av ferdigmat mer kvalifiserer som "fyll". Alger, gress, diverse frø etc skal ha en veldig bred næringsprofil, eller store mengder av noen næringsstoffer. Det argumenteres ofte med at det ikke er nok forskning på om supermat har en positiv effekt. Jeg tenker at uansett så er det et faktum at denne maten har høye næringsverdier. Min fornuft sier at det er best å spise så rent som mulig, og lite av det som det er tuklet for mye med enten det gjelder sprøytemidler, tilsetningsstoffer etc Anonym poster: 06306b947a58c03381b6fd913441e00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå