Gjest Mandalas Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Barna mine går selv til og fra skolen. Idag var det -8 da de gikk og i solsteken var det 10 plussgrader da de kom hjem! Siden de har ansvar for klær, påkledning og alt selv, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre nå. Hva har dere på skolebarna nå når det er så skiftende temperaturer?
Silfen Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Ullundertøy. Så kan de hive av seg ytterjakker når det blir varmt.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Ull og overtrekksbukse. Da kan de kle av seg når det blir varmt. Her går også ungene til skolen. Anonym poster: 93a2977b07f162ef783d81e8e30d0c59
Gjest Mandalas Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Silfen: Hva mener du egentlig? Hovedutfordringen er yttertøyet. Vinterdress, eller regn-/vindbukser? Til nå har barna brukt vinterdressen, ingen av de liker todelt. Og jeg ser jo absolutt at det blir i varmeste laget. Begge har jakker hengende på skolen, som de enda ikke har brukt. Men samtidig blir det problem neste morgen hvis de kommer hjem i bare jakkene. Da blir det jo en kald gåtur til skolen..
Silfen Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Det er tørt her og vinterferie. Ute er bare ytterjakke. Ergo svarte jeg. Ullundertøy, slik at de kan ta AV seg ytterjakken når det blir varmt!
Gjest Mandalas Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Det er tørt her og vinterferie. Ute er bare ytterjakke. Ergo svarte jeg. Ullundertøy, slik at de kan ta AV seg ytterjakken når det blir varmt! Åja, takk for svar. Trodde ikke du mente at de var ute med bare ullundertøy på bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå