Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å poste dette under feil kategori i ste, så prøvet på det riktige stedet også:

Etter mye prøvelse trodde vi endelig at det hadde klaffet. Har i mange mnd brukt fertilitetsmonitor for å finne ut eksakt når eggløsningen finner sted, og planlagt utifra det.

For 3 dager siden skulle mensen ha dukket opp, men har istedenfor kun hatt småblødninger, og da mener jeg bare et par dråper om dagen. Blodet kommer stortsett kun til syne vha tampong.

Er små-kvalm, har mensenmurringer og føler meg ellers bare litt trøtt.

Noen som har noen tanker om dette?

Anonym poster: caa6698f86cfa6a25daa143e9d87b164

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du tatt en test? Om ikke kan jeg anbefale det for å få svar på om du er gravid eller ikke.

Jeg har stort sett alltid brunlig utflod i dagene før mensen dukker opp.

Endret av Moffedille
Skrevet

Har alltid det jeg også, men det pleier bare å oppstå den første dagen, og da i normal mengde (om man kan si det slik).. Mens det nå bare hat vært 1/10 av slik det pleier å være den første dagen i 3 dager.

Ikke tatt test enda. Tenkte å vente til søndag (ikke så veldig giret på å ta test for tidlig, for at mensen skal dukke opp et par dager etter om du skjønner?)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Det er sånt mensen starter hos meg. Kan gå opptil et par dager med noen dråper av blod før mensen kommer. Ta en test eller vent noen dager til og se.

Skrevet

Har alltid det jeg også, men det pleier bare å oppstå den første dagen, og da i normal mengde (om man kan si det slik).. Mens det nå bare hat vært 1/10 av slik det pleier å være den første dagen i 3 dager.

Ikke tatt test enda. Tenkte å vente til søndag (ikke så veldig giret på å ta test for tidlig, for at mensen skal dukke opp et par dager etter om du skjønner?)

Selvom man har stabil syklus over flere år lan man oppleve at den bøir ustabil/ forandrer seg plutselig.

Og om du ikke vil ta en test for tidlig, noe jeg skjønner, ville jeg også droppet å spekulere om det er en graviditet nå også, du skaper forventninger til den testen du evt skal ta, og skuffelses blir fort veldig stor om man skal tyde og tolke symptomer slik.

Og ingen her kan hjelpe deg med å tyde symptomene, nå har du fått svar fra 2 stk som opplever slike blødninger før mens, men du kan like gjerne få svar fra 2 til om at de opplevde slikt før de testet possitivt, vi er alle forskjellig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lik blødning som deg de første 3 dagene av noe jeg trodde var mensen. Kom samtidig som IKM. Jeg var gravid. Var på tidlig UL i uke 7, men da fant ikke legen noe foster. Hun sa at blødningen i starten av svangerskapet kunne vært en SA, men at kroppen ikke fikk det med seg. Jeg hadde like høyt HCG som andre gravide i uke 7. Likevel er det også vanlig med slike blødninger i starten av svangerskapet og alt er ok.

Anonym poster: 4196db43e9771e60bbcb7421c7090951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...