AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg og samboer er ganske ulike når det gjelder mange ting. Jeg elsker å reise, er opptatt av miljøvern, dyrevern osv, har høyere utdanning enn han, har mye mer temperament enn han, liker å lese osv. Han syns det er ok å reise på ferie om sommeren, men han drømmer ikke om å reise verden rundt, han er rolig stort sett alltid og skal vi se en film så er det en utfordring å finne noe begge kan like. På en måte skulle jeg ønske at vi var mer like. Skal jeg reise på en lengre tur så må jeg gjøre det alene eller med noen andre og vi er uenig i mye og det kan være en utfordring å finne aktiviteter som begge kan like og som begge har glede av. Samtidig så fungerer det og vi er utrolig glade i hverandre. Har vært sammen i flere år med opp-og nedturer selvsagt. Bare lurer på hvordan andre som er ulike får ting til å fungere når man vil ulike ting? Man skal vel ikke gi opp egne drømmer mål bare fordi den man er sammen med ikke ønsker det samme. Jeg forstår selvsagt at man må inngå kompromisser, men mener at det er viktig å gjøre ting man selv også ønsker. Anonym poster: f7077501d510780dd2316cf7f2ba62cf Endret 28. februar 2013 av MissStiles
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Been there done that! Har dessverre ingen gode erfaringer med menn som er mindre lik meg selv. Det blir ganske vanskelig i det store og det hele, men om dere har like verdier så kommer dere langt. Hva men å prate om hva han synes`? Dere kan jo prøve ut hverandre sine aktiviteter... Kan jo hende at dere liker det, men har aldri prøvd... Det finnes jo flere fisk i havet å :D Anonym poster: 24b842a83c837b993fd27b98f86edcc9
Steinar40 Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Been there done that! Har dessverre ingen gode erfaringer med menn som er mindre lik meg selv. Det blir ganske vanskelig i det store og det hele, men om dere har like verdier så kommer dere langt. Hva men å prate om hva han synes`? Dere kan jo prøve ut hverandre sine aktiviteter... Kan jo hende at dere liker det, men har aldri prøvd... Det finnes jo flere fisk i havet å :D Anonym poster: 24b842a83c837b993fd27b98f86edcc9 Enig i det du sier om like verdier. Og at man respekterer hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå