Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har hørt mye skryt av Diorshow fra CD, og av den grunn tenkte jeg å gå til innskaffelse av denne maskaraen. Klikket meg inn på stawberrynet, men fant den ikke der. Stemmer det, eller er jeg veldig lite observant? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke der, men kan hende de kan skaffe den allikevel. Send de en mail og hør.

*diorshow-fan*

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk min mann til å kjøpe Dior show på en flyplass,var veldig god en stund,selv om jeg synest kosten var VELDIG stor.men så ble den rett og slett en mølje av alt sammen ,så jeg kasta den.Kjøpte flexentils av Lancome på strawberry og er KJEMPEFORNØYD mye bedre drysser ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har veldig lange og fyldige vipper fra før, og synes Diorshow ble litt voldsom, jeg foretrekker Maximeyes fra Dior, hvis de har den på stawberrynet er den å anbefale!

Skrevet

Den koster vel i underkant av 200 på vanlig parfymeri gjør den ikke det+ Ikke så dyr da.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg sendte en mail til strawbeerynet for 1 måned siden og spurte om de hadde den, eller ville få den inn. De sa at de ikke hadde den , men at jeg skulle holde utkikk etter den på hjemmesiden. Jeg tor neppe de får den inn, men du kan jo spørre om de kan bestille den for deg.

Som de andre sa, børsten er ganske stor og maskaraen er veldig våt. Litt sølete, men blir bedre etter et par uker.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg villa aldri ha kjøpt en mascara som ble bra etter et par uker... Men det er meg da.

Jeg bruker den nyeste fra Chanel, og jeg er kjempefornøyd!!! :P

Den forlenger, holder hele dagen uten og drysse eller lignende.

ANBEFALES!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg skal ødelegge tråden litt til...Jeg takler ikke hårbørsten på Diorshow. MEN jeg har hørt at Dior kommer med en ny FORLENGENDE mascara one of these days; den skal hete Ultimeyes.

Den blir nok min neste (men jeg har akkurat kjøpt ny Spectacular fra HR)

Skrevet

Jeg elsker den store børsten jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...