Gå til innhold

Hadde du turt å møte noen fra KG? Hvem og hvorfor hvis du måtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så skremt av alt drama i kulissene at jeg ikke er sikker :haar:

Anonym poster: 6b3cc559045599e570efb34c22fc372e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i verden! :laugh: Synes det er for mye drama her, blant begge kjønn, dessverre.

Anonym poster: 14e98b4bd0ef1a244a99441fe91c2238

• Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt flere, og har ingen betenkeligheter med å møte fler.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med, men kanskje ikke på tomannshånd i første omgang med en mann.

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Det er en del normale mennesker her, så jeg hadde ikke hatt noe imot å møte dem.

Jeg er fullstendig gæren så er nok ingen som vil møte meg, jeg kommer til å spise dukene dine, slikke på vinduskarmene og onanere med lighteren din, så det er nok best å holde seg unna :enig:

• Liker 7
Skrevet

Har møtt flere. Ser ikke helt hva som er så farlig? (Og TS/AB: Hadde du møtt opp i burka, eller?)

Skrevet

Det er en del normale mennesker her, så jeg hadde ikke hatt noe imot å møte dem.

Jeg er fullstendig gæren så er nok ingen som vil møte meg, jeg kommer til å spise dukene dine, slikke på vinduskarmene og onanere med lighteren din, så det er nok best å holde seg unna :enig:

Du er ærlig om det hvertfall :fnise: Du er kul og er en av de jeg hadde valgt hvis jeg absolutt måtte :fnise:

Har møtt flere. Ser ikke helt hva som er så farlig? (Og TS/AB: Hadde du møtt opp i burka, eller?)

Finlandshette :ninja:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har møtt to som har babyer på samme alder som min, herifra. Superkoselig! :jepp:

Endret av Sissa
Gjest Gunfreak
Skrevet

Møtt en hel haug herfra, og ville ikke hatt noe problem med å møte flere.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Frem til her om dagen hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med det, men etter å ha opplevd at en av de jeg trodde var en av de snilleste og greieste brukerne her virkelig viste seg fra en annen side så melder jeg pass.

Bortsett fra Yme, da. Yme kunne jeg ha truffet hvor som helst, til og med i en mørk bakgård :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Onanere med lighteren min? :hakeslepp:

DET hadde vært verdt et møte, spør du meg! :pls:

Fint og se deg her igjen Uanonym... :klem:

• Liker 2
Skrevet

Tells det hvis det gjelder brukere man kjenner irl? For jeg går i klasse med ei her inne, så henne møter jeg jo hver dag, også har jeg flere andre bekjente her haha

Skrevet (endret)

Jeg har truffet mange. Fått flere nye venner som jeg henger med både jevnlig og sporadisk, hadde en eks-kjæreste som var bruker og nå holder jeg på med en som jeg traff på et av KG-treffene. Så ja, det er vel heller få som har fått så mye positivt ut av dette forumet som det jeg har vil jeg våge å påstå. :)

Det er absolutt ikke farlig å møte folk. Alle jeg har truffet har vært veldig hyggelige og vi har alle funnet tonen raskt og funnet på mye gøy sammen. Selvsagt er jeg også åpen for å bli kjent med flere. :)

Endret av Pene sko...
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Onanere med lighteren min? :hakeslepp:

DET hadde vært verdt et møte, spør du meg! :pls:

Fint og se deg her igjen Uanonym... :klem:

Din lighter kommer jeg definitivt til å onanere gassen ut av :enig:

• Liker 2
Skrevet

jeg tror jeg skal begrense hvem jeg møter, ganske enkelt fordi det rett og slett av og til ikke er verd det.

jeg har for all del truffet mye hyggelige folk her, et par av dem har til og med endt opp i den edle kretsen av gode venner. et par til her møter jeg mer enn gjerne, fordi de fremstår som oppegående eller eventuelt helt passende gale/morsomme mennesker. og det er artig nok mange her inne jeg har mye sosial omgang med fra før. hva annet er det å forvente av et av norges største forum?

men jeg begynner innse at det ER tilfeller av mennesker som rett og slett ikke består av/skaper annet enn drama og faenskap. sånt som jeg fant underholdende før, men som jeg rett og slett er for gammel til nå. og sliten. det får være måte på hvor mye tøys man skal finne krefter og tid til. uten de to tingene så blir det ikke underholdning.

og så har jeg jo lært at om man ikke har tid til å treffe vennene sine, så er man en elendig venn. det er ikke sånn at jeg har manko på omgangskrets, så da får jeg heller pleie de vennskapene jeg har fra før av.

• Liker 1
Skrevet

Ja, varför inte? :-) Kan ju bli spännande det ;-) :lur:

• Liker 2
Skrevet

Ja, har møtt et par stykker. Veldig hyggelige mennesker! :Nikke:

Ellers har jeg en bekjent her inne, men h*n vet nok ikke at jeg vet det. H*n er også veldig hyggelig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tells det hvis det gjelder brukere man kjenner irl? For jeg går i klasse med ei her inne, så henne møter jeg jo hver dag, også har jeg flere andre bekjente her haha

Tror det må være noen du ikke har møtt før :fnise:

Skrevet

Tror det må være noen du ikke har møtt før :fnise:

Typisk! :snurt:

:P

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden! :laugh: Synes det er for mye drama her, blant begge kjønn, dessverre.

Anonym poster: 14e98b4bd0ef1a244a99441fe91c2238

Frem til her om dagen hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med det, men etter å ha opplevd at en av de jeg trodde var en av de snilleste og greieste brukerne her virkelig viste seg fra en annen side så melder jeg pass.

Bortsett fra Yme, da. Yme kunne jeg ha truffet hvor som helst, til og med i en mørk bakgård :laugh:

HVA er det jeg har gått glipp av? Har vært veldig travel den siste uken, så har ikke vært på KG... Har det hendt noe? :o

Anonym poster: 5005738450a2a4aac9f8e4d8037ece20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...