robotkalle Skrevet 28. februar 2013 #1 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg har et seriøst forslag, dette er kynisk, det har ingenting med moral å gjøre, på samme måte som jeg mener politiske forslag i norge fortløpende viser at det ikke fins moralske prinsipper. Jeg vil ha det bra i livet. Jeg vil utnytte andre mennesker maksimalt for at jeg skal ha det bra. Jeg vil at andre skal gå i millitæret for meg, betale for hostemedisinen min, føflekkene mine, og sexen jeg kjøper. Jeg vil slippe å betale for folk som røyker og drikker. Jeg vil at folk skal holde seg i form, slik at de er produktive, og kan betale for meg. Det er alltid vanskelig å selge egoisme slik at folk kan rettferdiggjøre det i egne øyne. Du må ofte ha en vikarierende unnskyldning. Den kan være elendig, det spiller ingen rolle, men du må ha en. Jeg overlater til forumdeltakerene å finne en passende unnskyldning for å innføre religionsforbud. Grunnen til at jeg vil ha religionsforbud, er at jeg ser at vi da kan innføre bøter og straffarbeid for religionsutøvelse. Du kan få bøter for å gå med hijab, men de skal være små. Omtrent som å betale dobbelt for å gå på bussen, hver gang du blir sett av politi. Du får da en billett som sier at du har betalt for å gå med Hijab i 2 timer, så kan du få ny bot. Det bør da også innføres månedskort for å gå med Hijab. Det er lenge siden jeg gikk på skolen med muslimer med Hijab, og jeg har lite med Hijab-ninjaer å gjøre, så da trenger jeg ikke bry meg. Siden ingen vet hva jeg stemmer på, så trenger jeg heller ikke bry meg. Det bør innføres en egen tenor-avgift for de som er religiøse for at de skal få lov til å synge. Det kan gjelde hele døgnet, det spiller jo ingen rolle for meg, men poenget er å loppe de som synger bønnerop for penger. En slags støyavgift. Det samme gjelder forbud mot omskjæring. Det mener jeg må praktiseres som for prostitusjon. Jeg kjenner noen som går bløtdelsveien, og som kunne tenke seg å tjene fett på å skjære om jenter og gutter, men det går allikevel an å gi bøter til de som velger å kjøpe omskjæringstjenester. Størrelsen på boten må her velges slik at ikke markedet til norske, hvite plastikkirurger blir for redusert. Jeg skulle ønske jeg kunne si at dette var kødd, men jo mer du tenker over det, jo vanskeligere er det å finne motargumenter. Det føyer seg pent inn i linjen over alle andre måter demokratiet rævpuler individer på, ved demokratisk diktatur. Hvorfor ikke da bare ta'n helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå