sweety pie Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hvilken er best? Man ser jo veldig mye Reima overalt. Er det bra eller oppskrytt? Og hva med lego? Erfaringer takk;)
Teriyaki Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Har ikke erfaring med lego, men er veldig fornøyd med reima. :-)
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Etter 4 barn har jeg hatt utallige dresser, Reima er gode dresser, men synes også de er noe oppskrytt. Lever mye på merketnavnet sitt. Lego har jeg blitt positivt overrasket over. Det samme med Helly Hansen. Guttungen fikk en dress fra Kappahl av besteforeldre i fjor, Kax tror jeg den het og den var også overraskende god. Anonym poster: 05f3eadfc78e0f316df5cc4b2301f7fd
Gjest Mandalas Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg har erfaring med begge. LegoTec er litt tykkere enn Reima og jeg opplevde Lego som mye mer slitesterke. De holdt i mange sesonger (med et barn som ålte seg langs bakken, trykket seg inn i busker, slang seg bortover veien uansett om det var snø, is eller smågrus)! Reima er naturligvis også gode, men blir nok fortere slitt og har kjedeligere design. Jeg syns egentlig det er litt merkelig at LegoTec ikke har blitt mer kjent enn det er.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #5 Skrevet 1. mars 2013 Jeg syns Reima er oppskrytt. Eller, det er jo veldig gode dresser, men det er mange som er vel så bra som Reima. Og mange som er både billigere og like bra - eller bra nok til ditt bruk. Vil uansett anbefale deg å gå rundt og se på/kjenne på dressene, og vurdere dem ut fra hva du trenger. Kanskje er Lego eller Reima best for deg, kanskje er det nok med en "billigdress". Anonym poster: 70e2475b704564273370d09047a64481
Amanlis Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har bare erfaring med LEGO, og er veldig fornøyd. De har blitt brukt i to vintre og har holdt godt. Barna mine leker mye på bakken og sitter en del på knærne, og dressen er nesten ikke slitt. Nå har vi kjøpt nye LEGOdresser til neste vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå