Gjest Coolaid Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Du kan spørre om hva som helst om "manneting". På Herresalongen.no har forumet et eget "Herrepanel" som vil gi svar på alle dine spørsmål. Velkommen! 8)
Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Har det blitt noe mer liv der siden sist?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Å finne ut at menn er akkurat så ille som man tror i sine verste antakelser? Og enda litt verre? (Gjelder ikke deg Coolaid. Du er et hedelig unntak. Hadde de fleste menn vært som deg hadde det vært himmelskt her på jorden )
Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Å finne ut at menn er akkurat så ille som man tror i sine verste antakelser? Og enda litt verre? Javel? Elsker menn jeg.
Gjest Benedicte 30 Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Heei Coolaid Så gøy å se deg igjen! Jeg skal ta meg en tur innom herresalongen igjen snart. Det ble så voldsomt å oppdage dette kvinneforumet. Plutselig så mange teamer om menn og slikt..Men det beste må jo være å få tilbakemeldinger fra menn i et manneforum. Benedicte
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 Heei Coolaid Så gøy å se deg igjen! Jeg skal ta meg en tur innom herresalongen igjen snart. Det ble så voldsomt å oppdage dette kvinneforumet. Plutselig så mange teamer om menn og slikt..Men det beste må jo være å få tilbakemeldinger fra menn i et manneforum. BenedicteVi har alle savnet deg, og hvis du ikke har vært innom i det siste er det skjedd endel forandringer. Klem fra meg 8)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Å finne ut at menn er akkurat så ille som man tror i sine verste antakelser? Og enda litt verre? (Gjelder ikke deg Coolaid. Du er et hedelig unntak. Hadde de fleste menn vært som deg hadde det vært himmelskt her på jorden )For det første tar du sikkert feil......For det andre takk for komplimentet, hvem er du? Vi har kanskje truffet hverandre? Klem til deg og! 8)
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Du kan spørre om hva som helst om "manneting". På Herresalongen.no har forumet et eget "Herrepanel" som vil gi svar på alle dine spørsmål. Velkommen! 8) Jøss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå