Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Du kan spørre om hva som helst om "manneting". På Herresalongen.no har forumet et eget "Herrepanel" som vil gi svar på alle dine spørsmål. Velkommen! 8)

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Har det blitt noe mer liv der siden sist?

Gjest Anonymous
Skrevet

Å finne ut at menn er akkurat så ille som man tror i sine verste antakelser? Og enda litt verre?

(Gjelder ikke deg Coolaid. Du er et hedelig unntak. Hadde de fleste menn vært som deg hadde det vært himmelskt her på jorden ;))

Gjest GreenSky
Skrevet
Å finne ut at menn er akkurat så ille som man tror i sine verste antakelser? Og enda litt verre?  

Javel? Elsker menn jeg. :sjarmor:

Gjest Benedicte 30
Skrevet

Heei Coolaid :P

Så gøy å se deg igjen! :ler:

Jeg skal ta meg en tur innom herresalongen igjen snart. Det ble så voldsomt å oppdage dette kvinneforumet. Plutselig så mange teamer om menn og slikt..Men det beste må jo være å få tilbakemeldinger fra menn i et manneforum.

Benedicte

Gjest Anonymous
Skrevet
Heei Coolaid :P

Så gøy å se deg igjen! :ler:

Jeg skal ta meg en tur innom herresalongen igjen snart. Det ble så voldsomt å oppdage dette kvinneforumet. Plutselig så mange teamer om menn og slikt..Men det beste må jo være å få tilbakemeldinger fra menn i et manneforum.

Benedicte

Vi har alle savnet deg, og hvis du ikke har vært innom i det siste er det skjedd endel forandringer. Klem fra meg 8)
Gjest Anonymous
Skrevet

(Gjelder ikke deg Coolaid. Du er et hedelig unntak. Hadde de fleste menn vært som deg hadde det vært himmelskt her på jorden ;))

For det første tar du sikkert feil......For det andre takk for komplimentet, hvem er du? Vi har kanskje truffet hverandre? Klem til deg og! 8)
Skrevet
Du kan spørre om hva som helst om "manneting". På Herresalongen.no har forumet et eget "Herrepanel" som vil gi svar på alle dine spørsmål. Velkommen! 8)

Jøss :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...