Gjest Kimli Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hvor lenge holder vippene seg bøyd? Noen som har gjort dette + farget vippene mørkere og/eller har erfaring med vippeserum for lengre vipper? Har virkelig fått øynene opp (hehehe, lol..) for blafrende vipper ettersom det er så i vinden hos alle bloggerne og kjendisene for tiden!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Jepp, jeg har gjort det. Kjempefint først. Utrolig deilig å våkne opp om morgenen og se ut som man var sminket, men etter en mnd knakk vippene midt på, så kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Anonym poster: 945bafdfada35da521b2e060534d0756
Gjest Kimli Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jepp, jeg har gjort det. Kjempefint først. Utrolig deilig å våkne opp om morgenen og se ut som man var sminket, men etter en mnd knakk vippene midt på, så kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Anonym poster: 945bafdfada35da521b2e060534d0756 I seeee.. Tror ikke jeg vil ta sjansen på å få mindre vipper enn jeg allerede har. Men farging av vipper er vel trygt, i det minste. Og så får jeg heller kjøpe et serum for å få litt mer lengde på de + fortsette med den hellige vippetangen. Folk med naturlig lange vipper aner ikke hvor heldige de eeeer... JELLY
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 I seeee.. Tror ikke jeg vil ta sjansen på å få mindre vipper enn jeg allerede har. Men farging av vipper er vel trygt, i det minste. Og så får jeg heller kjøpe et serum for å få litt mer lengde på de + fortsette med den hellige vippetangen. Folk med naturlig lange vipper aner ikke hvor heldige de eeeer... JELLY Jepp, det var ikke fargingen som gjorde det. Det har jeg gjort mange ganger uten noe som helst har skjedd. Når det er sagt så vet jeg ikke helt hvor flink hun som gjorde det faktisk er, men permanentvæsken er sterke saker... Lykke til. Anonym poster: 945bafdfada35da521b2e060534d0756
Gjest Kimli Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Jepp, det var ikke fargingen som gjorde det. Det har jeg gjort mange ganger uten noe som helst har skjedd. Når det er sagt så vet jeg ikke helt hvor flink hun som gjorde det faktisk er, men permanentvæsken er sterke saker... Lykke til. Anonym poster: 945bafdfada35da521b2e060534d0756 Thank you!
Gjest barista Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har gjort det flere ganger, hos 4 ulike hudpleiere. Det har aldri knukket eller lignende, men har hatt varierende resultat. Ulike hudpleiere bruker ulike produkter, og derfor vil resultatet variere fra person til person. To av stedene fikk jeg en liten bøy, helt OK resultat. Varte i lang tid. Ett av stedene ble det bra resultat. Men det holdt seg dessverre i kort tid. Siste stedet (som også er mest brukt), ble resultatet bra, samtidig som det holdt seg i en god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå